مردم و ملت بصیر ایران با فتنه‌گران و کسانی که به دنبال تفرقه باشند برخورد قاطع خواهند کرد

حجت‌الاسلام ایزدی گفت: مردم و ملت بصیر ایران هرگز چیزی را که باعث ایجاد تفرقه بین مردم – مسئولان و ولایت شود را نمی پذیرند و با فتنه گران و کسانی که به دنبال تفرقه باشند برخورد قاطع خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام ایزدی امام جمعه شهر دیهوک در خطبه‌های نماز ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن و کشتار زنان و کودکان مظلوم گفت: آتشی را که رژیم آل سعود با همکاری آمریکا و اسرائیل در منطقه بر افروخته است دامن گیر خودشان خواهد شد و به یاری خدا از بین خواهند رفت.

حجت‌الاسلام ایزدی همچنین به برخی سخنان و حرکات سران فتنه اشاره کرد و گفت: کسانی که در سال ۸۸ با حمایت غرب اعمالی را مرتکب شدند که باعث شادی و خوشحالی دشمنان شد و با این رفتار خود آب در آسیاب دشمن ریختند، حالا می‌گویند که فتنه آن سال اختلاف نظر بود.

وی افزود: کجای آن اعمال و رفتار اختلاف نظر بود، این خیانتی است که در تاریخ انقلاب ثبت شده و هرگز فراموش نخواهد شد و مردم و ملت بصیر ایران به خود می‌بالند و افتخار می‌کنند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تاکنون ولایت فقیه سکاندار این نظام و انقلابند و مردم در تمامی صحنه‌ها پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

حجت‌الاسلام ایزدی تصریح کرد: این ملت هرگز چیزی را که باعث ایجاد تفرقه بین مردم – مسئولان و ولایت شود را نمی پذیرند و با فتنه گران و کسانی که به دنبال تفرقه باشند برخورد قاطع خواهند کرد.

تبریک عید سعید مبعث، تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک انتخاب حجت‌الاسلام حسن استاد از روحانیون دیهوک به عنوان اولین امام جمعه شهر ارسک از دیگر مباحث خطیب نماز جمعه دیهوک بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =