روز قدس خروش امت اسلام علیه رژیم صهیونیستی این غده سرطانی است

امام جمعه عشق‌آباد گفت: روز قدس نماد اتحاد مسلمین در مقابل مستکبران و جنایتکاران و دفاع از مظلومان است، روز قدس خروش امت اسلام علیه رژیم صهیونیستی این غده سرطانی و دشمن درجه یک جهان اسلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام مظاهری خطیب و امام جمعه شهر عشق آباد با اشاره به روز قدس اظهار داشت: روز قدس نماد اتحاد مسلمین در مقابل مستکبران و جنایتکاران و دفاع از مظلومان است، روز قدس خروش امت اسلام علیه رژیم صهیونیستی این غده سرطانی و دشمن درجه یک جهان اسلام است.

وی در ادامه گفت: توطئه آمریکا و اسرائیل از اولویت انداختن مسأله فلسطین است که با راه‌انداختن آشوب در منطقه و سر و سامان دادن و مسلح کردن و حمایت از گروهای مزدور و تکفیری به دنبال ضربه زدن به وحدت جهان اسلام است.

خطیب جمعه عشق‌آباد در خصوص دشمنان اسلام گفت: دشمنان اسلام برای به انحراف کشاندن موضوع فلسطین مسائلی همچون سوریه و عراق را به وجود آوردند که در ظاهر مسلمان اما در واقع صهیونیسم‌اند.

وی در ادامه گفت: امروز تجاوز به یمن کمتر از تجاوز به غزه نیست بلکه همه در یک راستا و در یک هدف قرار دارد.

حجت‌الاسلام مظاهری در خصوص حجاب زن اظهار داشت: حجاب و عفت در زن وسیله‌ای برای تعالی و تکریم شخصیت زن در چشم دیگران و مایه احترام و شخصیت اوست، حجاب برای منزوی کردن زن نیست بلکه برای رشد است و بی‌حجابی برای تحقیر زن است، ابتذال فرهنگی و کشف حجاب سوغات غرب برای ملت‌های مسلمان است.

وی با اشاره به کشف کودتای آمریکایی پادگان نوژه(۱۳۵۹) گفت: کشف کودتای آمریکایی از جمله جنایات آمریکا در ایران است روحیه تجاوز آمریکا هنوز هم در مذاکرات هسته‌ای خودش را نشان می‌دهد.

امام جمعه شهر عشق‌آباد در خصوص تحریم‌ها و کارشکنی آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای گفت: این توطئه آمریکا با عنایت خداوند متعال و ایستادگی ملت نیز نابود خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =