حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای به تحریم‌هاست

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به تحریم‌هاست

محمدکریم عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر این‌که مردم همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشکوهی خواهند داشت، گفت: مطمئنا ملت ایران با شناخت از استکبار حضور باشکوهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت و تمامی توطئه‌های دشمنان را برای ایجاد ناامنی در انتخابات به هم می‌زنند.

وی در عین حال تاکید کرد: مطمئنا حضور پرشکوه مردم می‌تواند زمینه‌ساز ارزشمندی برای شرکت همه‌جانبه و کم‌نظیر ملت در پای صندوق‌های رای مجلس نهم در ۱۲ اسفند باشد.

نماینده مردم طبس در مجلس راهپیمایی ۲۲ بهمن را تضمین کننده اقتدار ملی خواند و تاکید کرد: از آنجایی که اقتدار ملی متضمن امنیت و امنیت ملی نیز متضمن وحدت ملت است، حضور باشکوه در این راهپیمایی می‌تواند اقتدار و امنیت ملی کشور را به تمام دنیا نشان دهد.

عابدی هم‌چنین وحدت ملی را تضمین کننده توسعه، پیشرفت و رضایت‌مندی مردم خواند و افزود: مردم با حضور در راهپیمایی، انقلاب، ‌امنیت و اقتدار خود را تضمین می‌کنند.

وی با اشاره به سقوط دیکتاتورها در کشورهای بزرگی همچون مصر، تونس، بحرین، اردن و لیبی و پیروزی بزرگ اسلام‌گرایان در این کشورها گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌توانند حمایت خود را از ملت‌های این کشورها نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =