مهدی اخوان‌صفار به عنوان فرماندار ویژه طبس منصوب شد

با گذشت حدود ۵ ماه از استعفای سیدجلال هاشمی از سمت فرمانداری برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس و سرپرستی مهدی اخوان‌صفار بالاخره فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شد و به حواشی و شایعات در خصوص انتخاب فرماندار طبس پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صبح امروز مهدی اخوان‌صفار حکم فرمانداری ویژه طبس را از دستان استاندار خراسان جنوبی دریافت کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای مهدی اخوان‌صفار

سلام علیکم

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم خراسان جنوبی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق باشید.

عبدالرضا رحمانی فضلی،
وزیر کشور

22 دیدگاه دربارهٔ «مهدی اخوان‌صفار به عنوان فرماندار ویژه طبس منصوب شد;

  1. سلام من با نظر سکینه خانم و آریالای بیابانگرد موافقم .البته یک مطلبی یادم آمد . یکروز یک از نمایندگان در مجلس زیا د نظر میده یکی از آقایون میگه آقا موءدب باش ازاین نماینده طبس یاد بگیر که هیچوقت صداش در نمیا د .حالاببینین صدای نماینده که در نمیاد . صدای فرماندارهم درنیاد دیگه چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. با سلام و احترام
    ضمن عرض تبریک ، آرزوی موفقیت برای ایشان و آرزوی پیشرفت برای شهزستان طبس از خداوند متعال خواهانم

  3. از استاندار خراسان جنوبی بخاطر احترام به طبس تشکرمی کنیم که با تیمی کامل به طبس آمدند – معاون سیاسی، امنیتی – مشاور استاندار، – مدیرکل حوزه استاندار، – مدیرکل حراست، – مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد، – مدیرکل روابط عمومی و جعی از مدیران ستادی استانداری، و برخی مدیران کل استان .

  4. متاسفانه در شهر ما از دیرباز و هم اکنون نیز ، عوام زدگی به شدت بر منطق گرایی می چربد و به همین دلیل یک مدیر بومی نمی تواند در چنین وضعی چندان موفق باشد.

  5. با سلام . در یک سال گذشته شاهد بودیم که جناب اخوان علیرغم خوش قلب بودن و اصالت خانوادگی ، اما به دلیل عدم قاطعیت و ضعف سخنوری در جلسات با مشکل روبرو هستند . در جلسات مختلفی شاهد بودم که توان ایراد سخن ندارند و به پراکنده گویی می افتند . ایشان را انتخاب کرده اند به دو دلیل : برای مجموعه استان کم خطر هستند و کم مطالبه و در ضمن در طبس زیر بیرق اقایون خواهند بود و مطیع امر اقایون

  6. انتخاب نیروی بومی و از خانواده معزز شهید و باتجربه بالا در وزارت کشور جای امیدواری است تا کی باید از بیرون بیاد و خودسوزی کرد همه انتصاب ها باید از داخل باشه تا وقتی نیروی خوب هست

  7. خداراشکر که سکوی معاونت استانداری وفرمانداری را دربین طبسیهای اصیل حفظ کردید نمدانم چراخودمان باادبیات غیرصحیح داریم عزت ودرجه شهرستان راکوچک میکنیم عزیزان ماد ببن شهرستانهای استان منحصربفردیم وازما بصورت ویژه ذکرمیشه حتی حاضرنیستیم عنوانی که وزیر کشوربرای ماانشانموده ذکرکنیم.مامیخواهیم بجلو بریم نه به عقب لذالطفادرعناوین حکومتی رارعایت وبپذیربم که میخواهبم بپیش بریم.انشاا..

    1. بومی بودن خوبه اما آنچه مهمه لیاقت و کارآمدی افراده ….یدک کشیدن القاب مهم نیست شاید بخاطر بستن دهن افرادی مثل تو این القاب رو دادن که دیگه پاپیچ استان و بقیه نشن
      به هر جناب فرماندار ویژه! خیلی تبریک میگم مسئولیت مهمی داری و باید پاسخگوی خیلیا باشی حواست جمع کن خصوصا که بومی هستی اون دنیا رو فراموش نکن پل صراطی هم هست همین اول کاری نزار دل بشکنی بزار هر جور راحتن بگن چه فرماندار چه فرماندار ویژه
      ما که از انتخاب شما خوشحالیم و برای حفظ وحدت دعا میکنیم و حتما در شما توانی دیده شده که به عنوان فرماندار انتخاب شدید و درخواستی که دارم اینه یک جوگیر نشین دو جو ساز نشی
      طبس نیوز مدیونی اگه حرفام نزاری

  8. سکینه خانم : آقای اخوان هر کاری بکند انگ وامدار بودن گروه و یا جناحی خاص بهش می زنند .اگر قضاوتها عادلانه و عالمانه و بدون حب و بغض باشد حقیقتا ایشان نیرویی است که می تواند موجبات توسعه شهرمان را فراهم نماید .

  9. درود بر شما که نیروی بومی را برگزیدید فقط حمایت کنید و تا اخر باشید
    خاک تو سر اون شهرستانهایی که هر روز بک فرماندار صفر کیلومتر میاورند و تا جای پا برای خودش باز کرد می رود

  10. به نام خدا
    صمیمانه تبریکات خود را به حضور جناب آقای اخوان صفار تقدیم داشته موفقیت بیش از پیش ، قرین سلامت و سربلندی را برایشان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

    1. ضمن تبریک بایشان بدانند عملکرد وموضع گیریهای ایشان همه جانبه زیرذره بین مردم میباشد وطوری عمل وفکرکنند که همه احساس کنند به مردم متعلق هستند وقانونمند ند ونه اینکه به صاحبان پول وقدرت داخل وبیرون شهر وابسته وفرمانبرانهایند که خدای نکرده اگراینچنین وانمود شود دیگرنه نماینده دولت اند ونه موردحمایت مردم پس کاری کنند که همه افتخار به بومی شدن ایشان باشندوهم اراده وشخصیت خودشان مستقل ازهمه باشد تا شهیدشان نیز روحش شاد شود بزودی مدت ماموریت ایشان تمام خواهدشدوقضاوتها تاپایان عمر وبعدازایشان برسرزبانها خواهدبود خودشان ومردم را به دو یاسه نفر نفروشند که مردم هوشیار هوشیار هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =