برخی که سینه‌چاک آمریکا شدند سخنان امام راحل را در رابطه با شیطان بزرگ مرور کنند که آمریکا در راس دشمنان اسلام است

حجت السلام مظاهری در خصوص با مسائل و اتفاقات اخیر گفت: رفتار دو گانه آمریکا نشانه دشمنی با اسلام و انقلاب است، آمریکا دشمن بالفعل برای همه مسلمانان جهان است، برخی که سینه‌چاک آمریکا شدند سخنان امام راحل را در رابطه با شیطان بزرگ مرور کنند که آمریکا در راس دشمنان اسلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام مظاهری امام جمعه این شهر عشق‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز با اشاره به مناسبت تشکیل جهاد دانشگاهی در سال  ۱۳۵۹اظهار داشت: جهادگری در عرصه علمی و شتاب رشد علمی نباید به هیچ بهانه‌ای حتی اندک کاهش یابد چون نیاز مدام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از پشتوانه‌های قدرت نظام اسلامی پیشرفت‌های علمی است و آنچه دشمنان را وادار به تغییر نگاه و روحیه می کند همین جهادگری‌های علمی است که باید با قدرت ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت روز خبرنگار شهادت جمعی از دیپلماتها و خبرنگاران ایران در افغانستان بدست گروه تروریستی طالبان د رسال ۱۳۷۷ اشاره کرد و ضمن تبریک به خبرنگاران، گفت: خبرنگاران واقعیت‌های منطقه و بخش را بدون مصلحت‌اندیشی و جانب‌داری منعکس کنند چرا که خبرنگار می‌تواند زبان گویای منطقه باشد.

حجت الاسلام مظاهری در ادامه به شهادت امام صادق علیه اسلام اشاره و ضمن تسلیت اظهار داشت: توجه به فعالیت‌های علمی و سیاسی و نیز شیوه مبارزاتی امام صادق علیه اسلام متناسب با اوضاع زمان بوده است.

وی در ادامه به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: حمایت از اقتصاد و تولید و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی دو رکن دارد، مردم و مسوولین، وظیفه مسوولین توجه و تقویت تولید داخل با سیاستگذاری درست و تولید محور و مهار واردات بی رویه و غیر ضروری است و وظیفه مردم مصرف تولید داخل و پرهیز از اسراف است.

خطیب جمعه عشق‌آباد در رابطه با مسائل و اتفاقات اخیر گفت: رفتار دو گانه آمریکا نشانه دشمنی با اسلام و انقلاب است، آمریکا دشمن بالفعل برای همه مسلمانان جهان است، برخی که سینه‌چاک آمریکا شدند سخنان امام راحل را در رابطه با شیطان بزرگ مرور کنند که آمریکا در راس دشمنان اسلام است.

مظاهری در پایان ضمن تبریک به آقای اخوان که به عنوان معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شدند گفت: از خداوند متعال خواهان سلامتی وتوفیق روز افزون برای ایشان را دارم انشاالله با پرهیز از یکجانگری به رفع مشکلات و معظلات شهرستان خصوصا مناطق محروم و نیز توجه به امر اشتغال اهتمام بیشتری داشته باشند .

علی رجب زاده خبرنگار بخش دستگردان پایگاه اطلاع‌رسانی طبس

حجت السلام مظاهری3

دیدگاهی در “برخی که سینه‌چاک آمریکا شدند سخنان امام راحل را در رابطه با شیطان بزرگ مرور کنند که آمریکا در راس دشمنان اسلام است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =