افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه خدماتی و عمرانی در ششمین روز از هفته دولت

در ششمین روز از هفته دولت چندین پروژه عمرانی و خدماتی دولت در حوزه‌های آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، گازرسانی، شهرداری و خدمات شهری کلنگ‌زنی و افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در روز ششم هفته دولت، با حضور مسئولین طبس و سید محمد محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی پروژه‌هایی از جمله پروژه آسفالت شهرک شهید صدوقی با ۵ هزار و ۷۲۵ متر طول جدول‌گزاری، ۸ هزار و ۵۷۳ متر مکعب خاکریزی و آسفالت ۳۵ هزار متر مربع و با هزینه ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری در شهرداری طبس رونمایی شد.

کلنگ زنی احداث باند دوم امتداد بلوار شهدای گمنام تا سکوهای نهرین با حجم آسفالت ۱۲ هزار متر مربع، خاکریزی ۶ هزار متر مکعب با طول محور ۲ کیلومتر و مبلغ ۴ میلیارد ریال و افتتاح پارک تراب زاده از دیگر برنامه های این روز بود.

همچنین در ششمین روز هفته دولت بزرگترین خوابگاه دانش آموزی شهرستان طبس در محل دبیرستان نمونه دولتی پنجم اردیبهشت بامساحتی بالغ بر هشت هزار مترمربع و زیربنای ۱۴۶۳ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۵۰۰ میلیون ریال افتتاح گردید.

محمود جلالی معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش با اشاره به هفته گرامیداشت دولت گفت: در دولت تدبیر وامید خدمات بی نظیر وماندگاری برای آموزش وپرورش شهرستان رقم خورد. فعالیت مدارس استعدادهای درخشان از ابتدای مهرماه امسال، درخشش دانش آموزان طبسی در کنکور سراسری و امروز که بزرگترین پروژه‌ی خوابگاهی دراین شهر افتتاح گردید.

وی گفت: کارهای بسیاری در دست اقدام این مدیریت می‌باشد که از آرزو های دیرینه بنده نیز محسوب می گردد، امیدوارم با تعامل وهمکاری مسئولین شاهد افتتاح اولین هنرستان کشاورزی در شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی کتابخانه تخصصی، راه اندازی استخر تخصصی شنا، تکمیل استادیوم  ورزشی درجهت ترویج واشاعه ورزش در نوجوانان وجوانان از جمله مواردی است که پیگیر آن هستیم.

جلالی ضمن تشکر صمیمانه از همکاری و مساعدت مسئولین، اعلام کرد زنگ مهرماه امسال به عنوان زنگ استانی در طبس طنین انداز خواهد شد و ان‌شاءالله با یاری خداوندمتعال و در سایه سار دولتمردان دولت تدبیر و امید شاهد سالی پربار و شکوفا خواهیم بود.

کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای محور بهشت‌آباد از دیگر پروژه‌هایی بود انجام شد و مدیرکل شرکت گاز خراسان جنوبی در حاشیه کلنگ زنی گازرسانی به بهشت آباد گفت: در شهرستان طبس ۳۷۵ کیلومتر گازرسانی انجام شده که ۲۹۰ کیلومتر مربوط به شهرها و ۸۰ کیلومتر مربوط به روستاهاست.

دشتی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار انشعاب گاز وصل شده است و با این احتساب حدود ۸۰ درصد جمعیت شهری و ۲۰ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.با تکمیل گازرسانی به ۷ روستای دهستان منتظریه ۳۰ جمعیت درصد روستائی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

همچنین در این روز برخی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی از جمله جاده روستای فشاه، آسفالت ورودی فرودگاه طبس، روکش محور طبس-یزد و روکش محور طبس-بشرویه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =