آل سعود و آل صهیونیست دو روی یک سکه هستند

علی اصغر حبیبیان گفت: آل سعود و آل صهیونیست دو روی یک سکه هستند، آل صهیونیست بر قبله اول مسلمین و آل سعود بر قبله دوم ما چنبره زده‌ است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل گلزار شهدای گمنام  برگزار شد، حبیبیان استاد دانشگاه و سخنران کشوری گفت: رسالت شهدا در زمان هشت سال دفاع مقدس رسالت حسینی بود و رسالت ما در این زمان رسالت زینبی است.

وی افزود: در واقع کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود یعنی آنها که رفته‌اند کاری حسینی کرده‌اند و آنها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند و گر نه یزیدی‌اند، یک انقلاب بر پابه دو عنصر است یکی جهاد و خون‌فشانی و دوم پیام‌رسانی عنصر جهاد و خون‌فشانی است و امام حسین(ع) نقش عنصر اول را داشتند و حضرت زینب نقش عنصر دوم را داشتند.

علی اصغر حبیبیان بیان کرد : سیاسیون دو دسته‌اند، یک دسته کار سیاسی می‌کنند و دسته‌ای دیگر سیاسی‌کاری ، و این یک شاخص و یک خط کش برای شناخت افراد است.

وی افزود: شهدا سه جمله را مشترک وصیت کردند و با خون خود امضا کردند اول حفظ نظام اسلامی که از اوجب واجبات است و دوم پشتیبانی از ولایت فقیه تا آسیبی به مملکت ما نرسد و سوم حفظ حجاب و عفاف است و ما باید پیام‌رسان این پیام ها باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قبل از این که برجام تمام شود مجلس یک ماده واحده تحت عنوان حفظ دستاوردهای هسته‌ای تصویب کرد که دارای سه بند است، بند اول آنچه مربوط به توسعه و تحقیق عملیات و فعالیت هسته‌ای است باید ادامه پیدا کند و دوم بازرسی از مراکز نظامی ممنوع و بازرسی از مراکز هسته‌ای باید با هماهنگی آژانس اتمی ایران باید باشد و سوم، بازجویی و مصاحبه از دانشمندان هسته‌ای ممنوع است، و این در مقابله با مصوبه کنگره آمریکا تصویب شد و در بررسی برجام توسط مجلس خلاف آن را عمل نخواهند کرد.

علی اصغر حبیبیان با اشاره به جنایات آل سعود گفت: آل سعود و آل صهیونیست دو روی یک سکه هستند، آل صهیونیست بر قبله اول مسلمین چنبره زده‌اند و آل سعود بر قبله دوم ما و مانند دو لبه قیچی هستند که هم دیگر را نمی‌برند ولی آنچه را که میبرند اسلام ناب است و آمریکا خائن این قیچی را حرکت می دهد.

وی در پاسخ به سوال یکی از حضار گفت: ملک و حکومت با کفر باقی می‌ماند ولی با کفر باقی نمی‌ماند و به یاری خدا به دست مسلمین این عامل فساد در عربستان را از این منطقه حذف خواهیم کرد.

حبیبیان در خصوص حادثه منا یاد آور شد : این جنایتی که در منا اتفاق افتاد به یقین عمدی بوده است و هر چه جنایت بزرگ تر باشد علت آن هم بزرگتر خواهد بود.

3-(2)1-(2)2-(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفده =