طبس یکپارچه بر ضد استکبار جهانی خروشید

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان هم‌زمان با سایر شهرهای کشور در مراکز بخش‌های مختلف شهرستان طبس و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، راهپیمایی ۱۳ آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی ساعتی پیش با فریادهای بلند و محکم در محکومیت توطئه‌ها و جنایات استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و صهیونیست با شعار همیشگی مرگ بر آمریکای مردم ولایت‌مدار شهرستان طبس آغاز شد.

در این راهپیمایی دانش‌آموزان و دانشجویان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکارد‌هایی با محتوا و شعار «مطیع امر رهبریم»، «مرگ بر سه خائن جهان اسلام آمریکا، اسرائیل و آل سعود» در حالی که فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می‌دادند انزجار خود را از اعمال ننگین آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود و گروه‌های تکفیری اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از میدان امام خمینی (ره) طبس آغاز شده بود شرکت‌کنندگان در حالی که پرچم ‌آمریکا را زیر پا گذاشته و آن را به آتش کشیدند فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر داعشی و تکفیری» سر دادند.

برپایی خیمه استکبارستیزی توسط جوانان در مسیر راهپیمایی حال و هوای خاص به راهپیمایی امسال بخشیده بود به طوری که در این ایستگاه تصاویر ضداستکباری همراه با کاریکاتور‌هایی با محوریت «مرگ بر آمریکا» به نمایش گذاشته شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =