ما مجلس شورای اسلامی میخواهیم که پشت سر ولایت و رهبری باشد/ +تصاویر

امام جمعه طبس گفت: ما مجلس شورای اسلامی میخواهیم که پشت سر ولایت و رهبری باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های نماز جمعه طبس با اشاره به ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: فتنه‌ای که در سال ۸۸ دشمنان از خارج و نوکرانشان در داخل ایجاد کردند که هدف اصلی آن‌ها براندازی نظام بود اما مردم ما آگاه بودند و با بصیرت بیشتری که مقام معظم رهبری به مردم دادند در نهم دی‌ماه مردم به خیابان‌ها آمدند و بساط فتنه‌گران را جمع کردند و زباله‌دان تاریخ ریختند که روز نهم دیماه از ایام الله است و باید گرامی داشته شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در صدد نفوذ به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و مردم باید از اکنون مشورت کنند به فکر باشند و بررسی کنند و بدون مشورت روز هفتم اسفندماه پای صندوق رای به هر کسی رای ندهند.

وی با انتقاد از هجوم افراد برای ثبت‌نام در کاندیداتوری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از این افراد بر حسب تکلیف در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند اما برخی در صدد نفوذ هستند و مردم باید بصیرت داشته باشند.

وی افزود: بررسی صلاحیت این افراد زمان میبرد و بعد از رد شدن برخی که هدفشان هم همین است غوغا میکنند که چرا ما را رد کردند، مردم بسیار دقت کنند تا مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار قوی‌تر از گذشته داشته باشیم، ما مجلس شورای اسلامی میخواهیم که پشت سر ولایت و رهبری باشد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به هفته وحدت گفت: وحدت بسیار اهمیت دارد و روز به روز باید وحدت هماهنگی و همدلی در جامعه بین مردم و مسئولین زیادتر شود به خصوص در این شرایط که دشمن دنبال این است بین مسلمانان تفرقه بیاندازد و گروه های تکفیری را بوجود آورده اند و به جان مسلمانان و کشورهای مختلف انداخته اند که برای اختلاف افکنی بین مسلمانان است.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برجام بیان کرد: بعد از آن که مراحل اجرایی برجام تمام شده شاهد آن هستیم که آمریکا هر روز یک شیطنت دیگری را رو میکند و یک روز در مجلس سنا تصویب می‌کنند که کسانی که بخواهند به ایران بروند ویزا داده نشود و موارد دیگر که اینها خلاف برجامی است که خود آمریکایی ها امضا کرده اند و روز گذشته نیز قانونی گذاشته اند که دارایی های ایران را که در آمریکا چندین سال است به ناحق بلوکه شده است به بهانه های مختلف بردارند و به کسانی بدهند که به زعم باطل آنها به خاطر جریان تروریستی که ایران مقصر بوده خسارت دیده اند که از جمله آنها جاسوسان آمریکایی بودند که در ایران جاسوسی می کردند و حالا از پول ایران میخواهند بردارند و به خانواده های آنها دهند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند به آمریکا نباید اعتماد کرد و آمریکایی ها سرقولشان نیستند و اگر مساله انرژی هسته ای حل شود آنها دنبال بهانه های دیگری خواهند بود که اکنون شاهد آن هستیم لذا دولت محترم اجرایی کردن برجام باید دقت لازم را داشته باشد.

وی با تبریک سالروز ولادت پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) و هفته وحدت افزود: در روز ولادت پیامبر اتفاقاتی در دنیا افتاد از جمله این که تمام سلاطین از روی تخت به رو افتادند، آتشکده فارس که بیش از هزار سال بود که آتش پرستان نگذاشته بودند آتش آن خاموش شود، شب ولادت پیامبر به خودی خود خاموش شد، ایوان کسری تخریب شد و دهها حادثه عجیب دیگر در شب ولادت پیامبر اتفاق افتاد.

امام جمعه طبس به مناسبت های ولادت امام صادق(علیه‌السلام)، سالروز شهادت آیت الله غفاری ، روز ایمنی از زلزله و کاهش بلایای طبیعی، سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به امر حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی‌علیه)، ولادت حضرت عیسی(علیه‌السلام) اشاره کرد.

نمازگزاران پس از اقامه نماز  جمعه، دعای وحدت را قرائت و به شکرانه نزول باران در شهرستان طبس نماز شکر به‌جای آوردند.

تصاویر:

DSC_0114 DSC_0067 DSC_0096 DSC_0086 DSC_0097 DSC_0119 DSC_0133 DSC_0127

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =