۹ دی ماه روز بصیرت و دشمن شناسی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: روز ۹ دی ماه روز بصیرت و دشمن شناسی است روزی که حجت را بر همه تمام کرد روز حضور مجاهدانه و نمایش آمادگی و سرزندگی مردم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سرهنگ مهدی صادق احمدی گفت: چالشگران نظام اسلامی با ترکیبی عجیب و حیرت‌انگیز با انگیزه‌ها، گرایشات و سوابق سیاسی، فکری غیر همسو در گذشته، جبهه واحدی را علیه نظام اسلامی تشکیل دادند و تحت عنوان مردم به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود بودند.

وی ادامه داد: چند حلقه در این جبهه که مقابل نظام بودند قابل ملاحظه است ۱- عناصر میدانی و کف خیابانی، شامل افراد بی بصیرت و فریب خورده تا تمامی جریان‌های ضدانقلابی شناسنامه‌دار یا بدون شناسنامه از قبیل سلطنت طلبان، منافقین، بهایی‌ها و… ۲-بازیگران داخلی به صورت دو لایه آشکار و پنهان در پشت صحنه شامل برخی احزاب و گروه‌ها و برخی شخصیت‌ها با سوابق بارز انقلابی که هر کدام به دلیلی با فتنه‌گران همراه شدند. ۳-بازیگران خارجی، اعم از دشمنان شناخته شده شامل آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس همراه با ضدانقلابیون خارج نشین.

وی عنوان کرد : رهبر معظم انقلاب از فتنه ۸۸ به عنوان یک بیماری یاد می‌کنند که مقدمات و اهداف خطرناکی داشت و با اقدامات و حرکات امنیتی که قابل درمان نبود و فقط درمان آن به یک حرکت عظیم مردمی نیاز داشت که در یوم‌الله ۹ دی این حرکت عظیم مردمی اتفاق افتاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطر نشان کرد: با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکتی که در یوم‌الله ۹ دی اتفاق افتاد حرکتی بود که دست خداوند متعال آن را هدایت کرد، حرکت دینی و اسلامی که نقش عاشورا در این حرکت کاملا مشخص بود.

وی به ویژه برنامه‌های این ایام‌الله که در سطح رده‌ها مقاومت بسیج و شهرستان اجرا خواهد شد اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه جشن میلاد نبی مکرم اسلام همراه با نشست روشنگری با حضور کارشناس مسائل سیاسی، تجمع مردم در آستانه مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) با سخنرانی آقای شریعتی‌تبار از مشهد مقدس، برگزاری مجمع عالی بسیج و نشست‌های بصیرتی در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از ویژه برنامه‌های این ایام‌الله در شهرستان طبس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =