تقابل دشمن با ایران در حوزه مبانی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: محور تمام امور مردم ایران، ولایت است و امروز هرجریانی که با ولایت و رهبری در تقابل باشد محکوم به شکست است.

یه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سردار هاشم غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در هشتمین مجمع عالی بسیج شهرستان طبس با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در حماسه ۹دی اظهار داشت: هر چند اتفاقات آن روز لطماتی بر جامعه وارد کرد اما بیش از پیش بر انسجام مردم افزود.

وی افزود: محور تمام امور مردم ایران، ولایت است و امروز هرجریانی که با ولایت و رهبری در تقابل باشد محکوم به شکست است.

سردار غیاثی با تحلیل سه حوزه تقابل دشمن با ایران آن را در سه حوزه راهبرد، تکنیک و مبانی فکری و اعتقادی دانست و خاطرنشان کرد: بیشترین تقابل، در حوزه مبانی است و دشمن باید بداند که ایران در حوزه مبانی فکری و اعتقادی، هرگزاز مواضع خود کوتاه نمی آید.

وی با اشاره به رسم کدخدا منشی آمریکا گفت: آمریکا میخواهد به هر شکل ممکن ایران را در خود هضم کند و با بی‌تفاوت ساختن مردم نسبت به آرمانهای اسلام و ایجاد انحراف در ساختار ولایت فقیه ارزشهای ما را بشکند.

وی در ادامه با اشاره به بحث نفوذ و مطرح شدن آن در دو برهه مهم از تاریخ ایران گفت: بحث نفوذ یکبار توسط امام راحل در زمان قطعنامه ۵۹۸ مطرح شد که باعث پیروزی ایران در جنگ تحمیلی گردید و با دیگر توسط رهبر فرزانه انقلاب پس از تایید مشروط برجام به سبب درک درست از مسائل پسابرجام که شروط ۹ گانه ایشان برای پذیرش، ۹ راه نفوذ واضح دشمن را مسدود کرد.

غیاثی همچنین با اشاره به عمر سی و شش ساله انقلاب اسلامی ایران افزود: از صدر اسلام تاکنون هیچ حکومت ولایی بیش از ده سال عمر نکرده است و این افتخاری برای ماست که در زمان حکومت امام زمانمان، زیر سایه‌ی رهبری جانشین ایشان و در یک حکومت ولایی زندگی میکنیم.

وی در ادامه سخنانش در خصوص مسائل استان نیز سخن گفت و افزود: روح محافظه کاری و عدم مطالبه گری ازسوی مردم سبب شده که استان پیشرفت نکند و متوقف بماند.

غیاثی افزود: این توقف به ضرر آیندگان است، مردم باید از مسئولین بخواهند و آنان نیز در حد توان از امکانات موجود استفاده کنند، بسیجیان نیز بهتر است شیوه‌ی خود را از گزارش‌دهی به مطالبه‌گری و ارائه راهکارهای راهبردی، تغییر دهند.

مشاهده گزارش تصویری(کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =