مردم در انتخابات حضور حداکثری و با بصیرت داشته باشند

امام جمعه طبس با اشاره به ضرورت توجه به تخلفات انتخاباتی گفت: مردم و مسئولین مد نظر داشته باشند، کسی که برای راه یابی به انتخابات تخلف میکند، شایسته راهیابی به مجلس نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص انتخاب بهترین نماینده در انتخابات پیش رو اظهار داشت: مهمترین مسئله ولایت‌مداری است و کسی باید انتخاب شود که ورای دغدغه توسعه شهرستان پیرو واقعی ولایت داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به کثرت نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان و ثبت نام ۲۵ نفر در این حوزه انتخابیه گفت: این مسئله منافع و مضراتی دارد که قابل تامل است.

امام جمعه طبس گفت: با اینکه تنها یک نفر می‌تواند به مجلس راه یابد اما ثبت نام این تعداد میتواند تنور انتخابات را گرم کند و اما از سوی دیگر تایید صلاحیت این افراد زمان‌بر است و در فرض رد صلاحیت، می‌تواند مشکلات و بد بینی‌هایی را ایجاد کند، این موارد تنها یکی از نقاط قوت و ضعف، در مسئله تعدد نامزد های انتخابات است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم خصوصیات کاندیدای اصلح را ایمان واقعی، صداقت،تعهد به نظام اسلامی، دلسوزی برای مردم،ساده زیستی، حفظ وحدت و ازهمه مهمتر پشتیبانی قوی از ولایت دانست و یکی از مهمترین راههای شناخت آن را، توجه به اطرافیان و شناخت حامیان هر نامزد معرفی کرد.

وی همچنین از خبرنگاران خواست تا بحث اشتغال جوانان و همچنین اقتصاد مقاومتی را پررنگ‌تر مطرح کنند و در اهمیت این دو مسئله خاطر نشان کرد: مشکل بیکاری جوانان از ضعف مدیریت و نداشتن برنامه‌ریزی صحیح است.

وی با اشاره به بیکار شدن عده زیادی از کارگران معادن طبس و همچنین عدم پرداخت به موقع حقوق کارکنان معادن و شهرداری گفت: این مشکلات سبب بدبینی مردم به نظام و انقلاب و سست شدن پایه های اعتقادی آنان میشود.

امام جمعه شهرستان با ابراز تاسف از سانسورهای بزرگ خبری در دنیا، به خصوص در رابطه با جنایات اخیر در یمن و نیجریه گفت: نخبگان به هیچ عنوان نباید در این موارد سکوت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هشت =