در حفظ دین و کشور آماده‌ایم

در حفظ دین و کشور آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مردم همیشه در صحنه طبس از دقایقی پیش همگام با تمام ایرانیان مسلمان، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و هم‌اکنون از میدان مقابل باغ گلشن به ‌سوی میدان امام خمینی(ره) این شهر در حال حرکت هستند.

مردم قهرمان و عزت‌خواه طبس در طلیعه سی و سومین بهار آزادی با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اعلام کردند.

امروز جای جای شهرستان طبس و ایران اسلامی، شاهد حضور زنان و مردانی است که با عزم راسخ خود توطئه‌های ایادی استکبار را بر هم می‌زنند که صفوف منظم زن و مرد، و پیر و جوان، امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

مسئولان برگزاری این راهپیمایی در طبس، از چند روز قبل با برنامه‌ریزی‌های مختلف، بستر و تمهیدات لازم برای حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی را به‌خوبی فراهم آورده‌اند.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر طبس از ساعت ۱۰ صبح از محل میدان مقابل باغ گلشن آغاز شد که به میدان امام خمینی(ره) ختم می‌شود.

این راهپیمایی در شهر عشق‌آباد طبس نیز از ساعت ۱۰:۳۰ از محل گلزار شهدا به سمت خیابان امام خمینی(ره) و تا مصلی نماز جمعه و در شهر دیهوک از ساعت ۱۰:۳۰ از محل میدان امام خمینی(ره) تا مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

در طبس محمدعلی مهدی‌نژاد فرماندار شهرستان سرایان، در عشق‌آباد حجت‌الاسلام قاسم اخلاقی‌فرد امام جمعه عشق‌آباد، و در دیهوک حجت‌الاسلام غلامرضا مرتضائی‌نیا امام جمعه دیهوک سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند بود.

علاوه بر این، راهپیمایی ۲۲ بهمن در تعدادی از روستاهای شهرستان طبس از جمله روستاهای اصفهک، اسفندیار، نایبند، ماودر، و تپه‌طاق هم برگزار می‌شود.

راهپیمایان در طبس با سردادن شعارهایی مانند «۲۲ بهمن ماه، یوم‌الله یوم‌الله»، «استقلال آزادی، جمهوری اسلامی»، «تا خون در رگ ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «در پرتو بهمن فجرآفرین، شکسته شد قدرت مستکبرین»، «با انسجام و همدلی و وحدت، حتمی بود پیروزی یک ملت»، «با نهضت بیداری اسلامی، گشته نصیب دشمنان ناکامی»، «نهضت دشمن‌شکن مسلمین، دهد نوید فتح مستضعفین» و «بیداری اسلامی ملت‌ها، می‌شکند پشت ابرقدرت‌ها» یکبار دیگر حمایت خود را از انقلاب و ولایت اعلام کرده و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

همچنین راهپیمایان طبسی شعارهایی همچون «ایران کجا شعب ابوطالب است، ملت ما بر دشمنان غالب است»، «امروز باشد روز بدر و خیبر، روز شکست دشمنان حیدر»، «ما ملتی غیور و آزاده‌ایم، در حفظ دین و کشور آماده‌ایم»، «شور و نشاط فجر پاینده باد، خامنه‌ای رهبر ما زنده باد»، «امروز ایران مهد علم و دین است، پایگاه عزت مسلمین است» و «بیداری لیبی و مصر و یمن، تبلور فروغ فجر و بهمن» سر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =