راهپیمایی میلیونی دیروز ‘اقتدار و امنیت ملی’ نظام اسلامی را به رخ استکبار کشید

راهپیمایی میلیونی دیروز 'اقتدار و امنیت ملی' نظام اسلامی را به رخ استکبار کشید

کریم عابدی نماینده مردم فردوس و طبس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی روز گذشته مردم در سراسر کشور گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی برعهده توده‌های مردم است و همین مردم بودند که با رمز وحدت و پیروی از فرامین و دستورات امام راحل، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی با بیان اینکه مردم با وحدت در طول ۳۳ سال گذشته توانستند نبردهای سخت و نرم را پیروزمندانه پشت سر بگذارند، افزود: حضور کم‌نظیر روز گذشته ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام روشنی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای جبهه استکبار و ایادی‌ داخلی آنها یعنی فتنه‌گران داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: اقتدار ملی یکی از دستاوردهای بزرگ راهپیمایی دیروز بود و اقتدار ملی، به معنای امنیت ملی و حفظ آن است.

“حضور روز گذشته مردم در سراسر کشور، امنیت ملی، وحدت ملی و نهایتاً اقتدار ملی را به رخ آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی کشید و آنها از این حضور پیام‌هایی که باید دریافت می‌کردند، قطعاً دریافت کرده‌اند.”

عابدی همچنین اضافه کرد: راهپیمایی میلیونی روز گذشته مردم نشان داد که ملت ایران نسبت به بیعت خود با امام و رهبری پایبند است و اگر دشمنان تهدید کنند، همه ملت با حضوری یکپارچه در صحنه، پاسخ تهدیدات را خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 12 =