انصراف ۷ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان

فرماندار فردوس گفت: با انصراف ۷ کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان تعداد کاندیداهای این حوزه انتخابیه به ۹ نفر کاهش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، محمدرضا رجبی مقدم گفت: تا این لحظه تعداد ۷ نفر از کاندیداها انصراف خود را اعلام نمودند و بنابراین تاکنون مجموع کاندیداها به ۹ نفر رسیده است.

فرماندار فردوس گفت: احمد سبحانی، اسماعیل یعقوب‌زاده، میثم شیخی‌زاده، مجتبی محمدیان، جواد اسماعیلی از کاندیداهایی بودند که تا روز گذشته اعلام انصراف نمودند.

وی افزود: حسین ابراهیمی و جواد شیبانی دو کاندیدای دیگری هستند که انصراف خود را اعلام کردند.

فرماندار فردوس ضمن تاکید بر شرکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: توصیه ما به عنوان خدمتگزار این مردم این است با توجه به اینکه امروز در مقطع حساسی از تاریخ نظام اسلامی هستیم مردم حضور حداکثری در پای صندوق های رأی داشته باشند و می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی و همزبانی اعلام کردند که یکی از اهداف نامگذاری امسال انتخابات بوده است.

وی افزود: مردم حضور پیدا کنند تا دل امام زمان(عج)،.رهبر معظم انقلاب و همه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی شاد شود.

رجبی مقدم گفت: هر چه حضور پررنگ‌تر باشد امیدواری دوستداران نظام مقدس اسلامی در سراسر جهان بشتر و ناامیدی دشمنان نظام بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، لازم به ذکر است سیدمحمدمهدی مهاجریان‌مقدم از کاندیداهای این دوره از مجلس شورای اسلامی نیز شب گذشته در سخنرانی خود در هیات ابوالفضلی(ع) طبس، انصراف شفاهی خود را اعلام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =