سازمان همکاری اسلامی صدای جنایت‌های تل‌آویو را به گوش جهان برساند

نماینده اصولگرای مجلس نهم، با بیان اینکه سازمان همکاری‌های اسلامی باید صدای جنایت‌های تل آویو را به گوش جهان برساند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر جنایتی را بدون توجه به قوانین سازمان‌‌ها و مجامع بین‌المللی در منطقه انجام می‌دهند.

سازمان همکاری اسلامی صدای جنایت‌های تل‌آویو را به گوش جهان برساند

طبس نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت: محمدعلی عبدالله‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، در ارتباط با پیام محکومیت سازمان همکاری‌های اسلامی در پی حمله رژیم صهیونیستی به کارخانه تولید تسلیحات نظامی در سودان، اظهار داشت: سازمان همکاری‌های اسلامی با تقویت اتحاد و نقاط مشترک میان کشورهای عضو، نقش تعیین کننده‌ای در مسائل خاورمیانه ایفا می‌کند.
نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس نهم به شرایط خاص منطقه خاورمیانه و همچنین اقدامات کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: سازمان همکاری‌های اسلامی می‌تواند با تدبیر و راهکارهای صحیح جلوی رخ دادن بسیاری از اتفاقات ناگوار منطقه را بگیرد.
عضو کمیسیون برنامه، محاسبات و بودجه مجلس نهم، یادآور شد: در شرایط اتحاد میان کشور‌ها و ایفای نقش صحیح سازمان، کشورهای اسلامی می‌توانند به بهترین شکل ممکن امنیت منطقه را حفظ کرد.
عبدالله‌زاده در خصوص حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به کارخانه مهمات سازی «یرموک» در جنوب پایتخت سودان، تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر کاری بخواهند بدون توجه به قوانین سازمان‌‌ها و مجامع بین‌المللی در منطقه انجام می‌دهند.
وی، افزود: مقامات سودانی بلافاصله پس از این حمله انگشت اتهام خود را به سوی اسرائیل غاصب گرفته و تل‌آویو را مسوول این حمله که برخلاف قوانین بین‌المللی و نقض آشکار حریم هوایی دولت سودان است، دانستند.
عضو کمیسیون برنامه، محاسبات و بودجه مجلس نهم، تصریح کرد: تاثیر لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا که از حمایت‌های کامل و بی‌دریغ سازمان‌های بین‌المللی بهره می‌برد، به وضوح مشخص است و به همین دلیل سازمان ملل اقدام رژیم صهیونسیتی در حمله به این کارخانه را محکوم نکرد.
چهار هواپیمای جنگنده کارخانه مهمات سازی «یرموک» جنوب شهر خارطوم، پایتخت سودان را مورد حمله قرار داده و نابود کردند، روز‌ها پس از بمباران سودان، سازمان همکاریِ‌های اسلامی به فکر محکوم کردن این اقدام افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =