انتقاد امام جمعه طبس نسبت به عزل و نصب‌ها در استان خراسان جنوبی

امام جمعه طبس با بیان این که برخی مدیران بلندپایه کشور حالتی استبدادی به خود گرفته اند گفت: متاسفانه دیده می‌شود گاهی مسئولان و مدیران بدون این که نظر نخبگان و دلسوزان جامعه را در نظر بگیرند جابه جا می شوند که در هفته اخیر در استان ما نیز این مورد رخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز عید فطر در طبس گفت: آمریکا دشمن اسلام، مسلمین و به ویژه جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: دشمنی آمریکا را نباید از یاد ببریم و شعار های مرگ بر آمریکا روز به روز باید محکم تر و رساتر شود.

وی افزود: جریاناتی در کشور متاسفانه می خواهند آمریکا را تقدیس کنند و بگویند آمریکا امروز دیگر دشمن ایران نیست که این اشتباه و غلط است.

امام جمعه طبس گفت: آمریکا در صدد نفوذ در مدیریت و لایه های مختلف این کشور و نظام هستند.

وی گفت: مسئولین باید در مدیریت ها و گزینش ها باید دقت کنند و حساسیت داشته باشند ولی متاسفانه دیده میشود گاهی مسئولان و مدیران بدون این که نظر نخبگان و دلسوزان جامعه را در نظر بگیرند جابه جا می شوند.

وی با بیان این که برخی مدیران بلندپایه کشور حالتی استبدادی به خود گرفته اند افزود: در استان ما هم در یکی دو هفته اخیر از این عزل و نصب ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: باید همه ما مراقب باشیم به دنبال آن ممکن است عزل و نصب ها در شهرستان ها صورت بگیرد و به قول خودشان بخواهند خانه تکانی کنند خانه تکانی از نیروهای ارزشی.

وی با اشاره ضرورت اجرایی شدن فرمان رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی جهاد اکبر است.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان باید در جهت اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کنند و بودجه های دولت را هدر ندهند.

وی یکی از راه های محقق شدن اقتصاد مقاومتی را قناعت و جلوگیری از اسراف دانست و افزود: در همه چیز باید قناعت کنیم به ویژه در شرایط کنونی کم آبی در آب قناعت داشته و در مصرف آب صرفه جویی کنیم

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با تبریک عید فطر گفت: عید سعید فطر از اعیاد بسیار بزرگ و ارزشمند اسلام است، همانطوری که در دعای قنوت به عظمت این روز اشاره شده است.

وی ادامه داد: حضور همه اقشار مردم به ویژه جوانان در مراسمات مذهبی ماه مبارک رمضان بسیار چشمگیر بود که از همه آن ها تشکر می‌کنیم.

امام جمعه طبس با اشاره به موضوع حبط اعمال در آیات و روایات گفت: یکی از مواردی که حبط عمل را به دنبال دارد گناه کردن است و خدای نکرده با گناهانمان پس از ماه مبارک رمضان اعمالی که در این ماه انجام داده ایم را از بین نبریم.

وی افزود: همه ما باید توجه کنیم که آثار و برکات ماه رمضان را محافظت کنیم و کاری نکنیم که برکات روزه باطل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =