حقوق‌های نجومی نشانگر رسوخ نفاق مدرن است

امام جمعه موقت طبس در خصوص حقوق های نجومی و اختلاس ها گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند باید به موضوع حقوق های نجومی رسیدگی شود چراکه این موارد هجوم به ارزش هاست و اعتماد مردم به نظام را سست می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه‌های نماز جمعه طبس افزود: این حقوق های نجومی و اختلاس‌ها جدای از موضوعات جناحی، یک معضل است و در جامعه و بین مردم دیدگاه‌های مختلفی در این خصوص مطرح است.

وی افزود: برخی بر این عقیده هستند که فیش های حقوقی نجومی نشانگر ضعف قانون یا ضعف نظارت است که ممکن است اینگونه باشد.

وی ادامه داد: برخی از این مدیران حقوقی که در طول یک یا دو ماه گرفته اند با کسی که ۳۰ سال حقوق می‌گیرد برابری می‌کند و این دردآور است.

امام جمعه موقت طبس گفت: البته باید توجه داشته باشیم این طور نیست که همه مسئولین چنین فیش‌های حقوقی داشته باشند بلکه اکثریت مسئولین ما پاکدست، مومن و متدین هستند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور دستور اکید دادند که باید رسیدگی شود که این نشان از پاکدستی بسیاری از مسئولین ماست.

وی گفت: من معتقدم امروز نفاق مدرن در حال رسوخ است که مردم را از انقلاب و نظام ناراضی کند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی افزود: نفاق مدرن در جامعه دم از نظام و انقلاب و فرمایشات رهبری می‌زند اما از طرفی دقیقا خلاف امر رهبری حرکت می‌کند.

وی در خصوص نفوذ دشمن گفت: معنای نفوذ تنها نفوذ فرد یا افراد نیست بلکه نفوذ تفکر در ارکان سیاست و اقتصاد کشور ماست که باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: آمریکا نگاهش به برجام نگاه نفوذ است، از جانب ایران برجام اجرا می‌شود اما از جانب آمریکا به گفته خودشان و مسئول اتحادیه اروپا، آمریکا برجام را اجرا نکرده است.

وی ادامه داد: تحریم‌ها پابرجاست و روز به روز بیشتر می‌شود و این نشانگر نفوذ در موضوع هسته‌ای است.

امام جمعه موقت طبس با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: در چند روز گذشته تروریست‌های داعشی قصد داشتند ۵۰ نقطه از تهران را منفجر کنند که با هوشیاری و بیداری سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه آن‌ها خنثی شد.

وی افزود: این سربازان از همان لحظه‌ای که تروریست وارد ایران شده بود و در تمام لحظات از او فیلم گرفتند و در نهایت او را در خانه‌ای که اجاره کرده بود دستگیر کردند.

وی با اشاره به نام گذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: طرح ریزی در جهت اقتصاد مقاومتی، توجه به تولید و مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز سه نکته مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام زنجانی طبسی با بیان این که قاچاق کالا و ارز اقتصاد کشور را به سمت نابودی می‌برد افزود: با قاچاق کالا باید به صورت جدی مبارزه شود و برنامه ریزی‌های خوبی در این زمینه انجام شده است و امیدواریم اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره حساس بودن مقام معظم رهبری به فتنه و فتنه گران گفت: در سال ۸۸ فتنه گران شعارشان این بود که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» لذا در سال ۸۸ اصل نظام هدفشان بود و امروز هر کس دلبسته به نظام است و خود را مطیع رهبری و ولایت می‌داند باید از فتنه و سران فتنه‌گر تبری بجوید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه از چادر به عنوان یک فرهنگ ملی اسلامی که از دیرباز در ایران وجود داشته است یاد کرد و گفت: کسانی که سعی دارند این فرهنگ را بشکنند و از بین ببرند باید بدانند که این حرکتشان خلاف فرهنگ ملی کشور ماست.

وی افزود: عفت یک ارزش و یک فرهنگ است که باید آن را حفظ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 19 =