ادامه اختلافات به صلاح کشور نیست

امام جمعه موقت طبس با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ اتحاد، آرامش و امنیت در کشور، گفت: از این پس هر شخصی که بخواهد به اختلافات ادامه دهد، از نظر مردم، ولایت‌مدار نخواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی، امام جمعه موقت طبس

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس به فرمایشات مهم اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان اشاره کرد و اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند امروز کشور به آرامش نیاز دارد و گرچه موضوع طرح سؤال از رئیس جمهور حق قانونی نمایندگان مجلس بوده و تا اینجا ایرادی بر آن وارد نبوده است اما ادامه آن به صلاح کشور نیست.

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز نامه طرح سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده بود، اضافه کرد: تمام نمایندگان مجلس پس از اعلام نظر صریح مقام معظم رهبری درباره لزوم توقف طرح سؤال از رئیس جمهور، این طرح را منتفی اعلام کردند و بر این اساس از این پس هر شخصی که بخواهد به اختلافات ادامه دهد از نظر مردم ولایت‌مدار نخواهد بود.

خطیب جمعه موقت طبس در بخش دیگری از سخنان خود به تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به غزه اشاره و خاطرنشان کرد: گروه‌های مقاومت و حماس برای پذیرش آتش‌بس پیش‌شرط‌هایی تعیین کردند که رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۸ روز ناچار به پذیرش شرط‌ها برای آتش‌بس شد که این یک پیروزی بزرگ برای مقاومت بود.

وی ادامه داد: در منطقه با حضور و پشتیبانی ایران، مقاومتی در برابر رژیم صهیونیستی شکل گرفته است که باید برای شکسته نشدن و تداوم این مقاومت تلاش شود تا بزودی شاهد نابودی کامل رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.

امام جمعه موقت طبس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برگزاری نشست گروه‌هایی از کشورهای سوریه، عراق و… در ایران برای حل بحران سوریه، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این نشست یک بار دیگر نشان داد که در معادلات منطقه تعیین‌کننده است و حرف اول را می‌زند.

وی یکی از مهمترین ویژگی‌های این نشست را عدم حضور و نفوذ ابرقدرت‌ها دانست و افزود: گروه‌های شرکت‌کننده در این نشست همگی برای یافتن راه حلی سوری و غیرتحمیلی و برپایه دموکراسی اتفاق‌نظر داشتند که امید است بزودی به نتایج مثبتی برسد.

تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بیان اهداف قیام آن حضرت از جمله احیای امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و اصلاح دین، اشاره به تظاهرات مردم در تاسوعا و عاشورای سال ۱۳۵۷، گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج و تقدیر از عزاداران به دلیل حضور در برنامه‌های مذهبی و توجه به اقامه نماز اول وقت، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =