لازمه ایستادگی در مقابل آمریکا تفکر بسیجی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس گفت: امروز با تفکر بسیجی می شود جلو آمریکایی‌ها ایستاد و تفکر بسیجی فرا جناحی و فرا ابلاغی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، همزمان با هفته دفاع مقدس همایش رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با حضور امام جمعه و روحانیت معزز، حجت الاسلام غلامی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس، پدران شهدا، مسئولین محلی بخش دستگردان، رزمندگان و جانبازان، روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بعد از نماز مغرب و عشاء در محل تالار آفتاب شهر عشق آباد برگزار شد.

در این همایش حسین مکاریان از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با شعر خوانی زیبای خود در خصوص دوران دفاع مقدس حال و هوای جبهه را برای حاضرین زنده نمود .

در ادامه سرهنگ فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: دفاع مقدس هویت دینی ماست و حفاظت از این هویت ارزشمند و شناساندن آن به نسل جوان و جامعه امروزی وظیفه متولین فرهنگی و بازماندگان از قافله شهدا می باشد.

وی در ادامه افزود: عوامل زیادی باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد که از جمله وحدت مردم، ایمان و انگیزه الهی و  حرکت جهادی را می‌توان نام برد.

سرهنگ فرحبخش ثانی در ادامه عنوان کرد: رزمندگان ما جهاد و شهادت در راه خدا را فوز عظیم می دانند، چون در مکتب حسین بن علی (ع) درس ایستادگی و مقاومت را آموختند .

وی در پایان ضمن تشکر از همه حاضرین گفت: همه ما مدیون خون سرخ شهیدان عزیز و تحمل درد و رنج جانبازان و صبر و استقامت آزادگان و حماسه آفرینی رزمندگان عزیزمان هستیم.

سخنران پایان بخش برنامه ها حجت الاسلام مهدی غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس بود .

وی در ابتدا به بیان خاطراتی از ۸ سال دفاع مقدس و در ادامه به تشریح  اقدامات و توطئه های  استکبار جهانی در طول تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان اسلام هدف براندازی انقلاب اسلامی را ابتدا با تحمیل ۸سال جنگ دفاع مقدس بر ایران اسلامی آغاز کردند و از همان اول نشان دادند به دنبال حذف موشک و انرژی هسته ای نیستند بلکه با ولایت فقیه که کوبنده در برابر استکبار و ظلم آنان ایستاده مشکل دارند.

وی افزود: امروز دنیای غرب و دنیای استکبار در مقابل جمهوری اسلامی به بن بست رسیده و تنها راه برون رفتش را مذاکره با جمهوری اسلامی ایران دیده است.

حجت الاسلام غلامی در ادامه بیان داشت: آمریکایی ها عرضه درگیری با جمهوری اسلامی را ندارند و  شهدای ما، رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی جلو آنها  ایستادند، امروز می خواهند بترسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس در ادامه اظهار داشت: امروز اگر آمریکایی‌ها، غرب و استکبار که در راس آن آمریکا می باشد، دنبال مذاکره هستند می خواهند خودشان را از برون رفت مشکلات نجات بدهند و به نوعی جلو نفوذ جمهوری اسلامی را در منطقه بگیرد.

وی اظهار کرد: براندازی، استهاله، نفوذ سه موردی است که از اول انقلاب آمریکایی ها در ایران دنبال می کنند و اکنون در مرحله نفوذ است.

غلامی افزود: بعد از ناکامی در جنگ تحمیلی به دنبال استحاله جمهوری اسلامی بود که نمونه آن راه اندازی فتنه ۸۸ بود که به لطف الهی موفق نشدند و امروز به دنبال نفوذ در عرصه های مختلف هستند تا جمهوری اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس افزود: این  ادعا که برجام مانع از جنگ آمریکا با ایران شده کذب محض است، بلکه استقامت مردم و مجاهدت های رزمندگان اسلام، آمریکا را پای میز مذاکره آورد و حتی قبل از روی کار آمدن این دولت، آمریکا به دنبال مذاکره با ایران بودند چون به خوبی می دانند توانایی ندارند با جمهوری اسلامی بجنگند.

وی ادامه داد: اگر مراقبت نکنید دشمن بیدار است و با جنگ نرم و سیاسی خود در پی نابودی ارزش های اسلامی است و امروز باید رزمندگان بیدار و در صحنه باشند.

حجت الاسلام غلامی گفت: امروز با تفکر بسیجی می شود جلو آمریکایی‌ها ایستاد و تفکر بسیجی فرا جناحی و فرا ابلاغی است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد که بیان داشته اند: ملت بزرگ ایران این شیطان بزرگ را از کشور بیرون کرد؛ نباید بگذاریم دوباره برگردد، نباید بگذاریم از در رفت، از پنجره برگردد، نباید اجازه بدهیم نفوذ پیدا کند؛ دشمنی اینها تمام نمیشود. مذاکره بهانه است، مذاکره وسیله برای نفوذ است، مذاکره وسیله برای تحمیل خواستها است.

وی در ادامه گفت:  ۳جریان اکنون در کشور به هم نزدیک شده اند یکی جریان فتنه ، جریان انحراف و جریان نفاق که به شدت بر علیه جمهوری اسلامی دنبال فعالیت هستند.

در پایان این همایش نیز از چند تن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که بیشترین حضور در جبهه را داشتند با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 5 =