برخی برای مذاکره با دشمن از یکدیگر سبقت می‌گیرند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برخی برای مذاکره با دشمن از یکدیگر سبقت می گیرند در حالی که بین اسلام و صهیونیست هیچگاه آشتی برقرار نخواهد شد و بین حق و باطل هیچ رفاقتی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سرهنگ علی قاسمی پنج شنبه شب در یادواره شهدای روستاهای خسروآباد، کریت، فهالنج، ابراهیم آباد، اصفهک و چیروک در محل هیات ابوالفضلی(ع) خسروآباد افزود: اکنون عده ای طی دیدارهایی با که رهبر انقلاب داشتند از معظم له درخواست مجوز برای مذاکره با آمریکا کرده اند و مدعی هستند حالا که به روحانی مجوز مذاکره با آمریکا را دادید او نتیجه ای نگرفت به ما مجوز مذاکره بدهید.

وی ادامه داد: ما نباید دنبال فرهنگ سازش باشیم و نباید به سمت آمریکا سبقت بگیریم.

وی افزود: ما اگرچه مشکل اقتصادی داریم اما نباید تسلیم دشمن شویم بلکه باید استوار بمانیم و روی پای خود بایستیم و متکی به خود و امکانات داخل کشور باشیم.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: باید به همه مستکبرین و قلدرهایی که طمع کشورگشایی دارند و می خواهند ما را مستعمره خود کنند پاسخ منفی بدهیم.

وی بیان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) ملتی که شهادت دارد ذلیل و خوار نمی شود بلکه همیشه عزیز، سرافزار و مقتدر است.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: شهدا اصل توکل و توسل، ولایت پذیری و اصل وحدت بر محور ولایت قفیه، اصل هیهات من الذله و حرکت جهادی را در زندگی و محیط رزم مبنای کارشان قرار دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما امروز به فکر، اندیشه و راه شهدا نیاز داریم.و باید شهدا را الگو قرار دهیم و راه رسم شهادت در کشور ما زنده بماند و تقویت شود.

وی افزود: امروز هر کوچه ما که شهید دارد یک حجت است و زندگی نامه آن ها برای ما کلاس درس است و باید درس دفاع، ایستادگی و مقاومت را از آنان بیاموزیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی همچنین با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانان گفت: نگرانی رهبر انقلاب بیکاری جوانان است و مسئولین باید برای جوانان فکر معاش و اشتغال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =