جای خالی امیرحسنخانی در جلسه بررسی مشکلات خشکسالی با حضور مقامات کشوری و استانی در طبس

گردهمایی مسئولین نظام صنفی خراسان جنوبی در شهرستان طبس، برای بررسی مشکلات حاد خشکسالی با حضور رییس نظام صنفی کشاورزی کشور در حالی برگزار شد که جای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خالی بود.

به گزارش طبس نیوز، اسماعیل روزبه رییس نظام صنفی و منابع طبیعی شهرستان طبس با اظهار گلایه از عدم حضور نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: ما از ایشان انتظار داشتیم در این گردهمایی شرکت کنند.

وی گفت: با وجود اینکه قرار بود این جلسه در هفدهم آذرماه در مرکز استان تشکیل شود اما ایشان گفتند به علت مشغله کاری نخواهند توانست حضور پیدا کنند و به دو هفته دیگر آن را موکول کنید.

روزبه ادامه داد: اما اکنون در بیست و نهم آذر این گردهمایی شکل گرفت و از ایشان به صورت رسمی دعوت شد که متاسفانه ایشان نیامدند.

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان طبس افزود: شاید ایشان ما قشر کشاورز و دامدار را قابل ندانستند اما توقع این بود با توجه به خشکسالی شدید شهرستان در این جلسه از این قشر حمایت میکردند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مهندس ملک زاده رییس نظام صنفی کشاورزی کشور در شهرستان حضور پیدا کردند و شاید این از بهترین فرصت هایی بود که میتوانستیم از قشر مظلوم کشاورز و دامدار حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی، رییس سازمان توسعه روستایی استان و سایر مقامات استان و مسئولین شهرستانی حضور داشتند و واقعا جای نماینده خالی بود.

روزبه بیان کرد: این گردهمایی که با حضور مسئولین نظام صنفی استان و از همه مهمتر در خود شهرستان طبس و در حوزه انتخابیه دکتر امیرحسنخانی انجام شد، چه خوب بود اگر لطف ایشان شامل حال این قشر مستضعف میشد.

روزبه در پایان گفت: اکنون ما جواب کشاورزان و دامدارانی که میخواستند درد دلشان از زبان نمایندشان بیان شود چه بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =