آیت الله هاشمی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نقش تحسین‌برانگیز خود را ایفا نمود

امام جمعه طبس و معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس در پیامی مشترک رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

به گزارش طبس نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

کل من علیها فان ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

بار دیگر سپر انقلاب اسلامی شاهد افول ستاره ای است که در سال های سخت مبارزه علیه استکبار رژیم ستمشاهی، راهگشا و پناه مبارزان بود.

مجاهدی نستوه که با زندان های طولانی و شکنجه های سخت و طاقت فرسا برای اعتلای اسلام و ایران لحظه ای نیاسود. و همیشه چون سربازی جان برکف گام در گام امام را‌حل گذاشت و با سخت کوشی وصف ناپذیر، در حقانیت مبارزه و در کنار دیگر یاران صدیق بنیانگذار جمهوری اسلامی تردیدی به خود راه نداد.

حضرت آیت الله هاشمی (رضوان الله تعالی علیه) از استوانه‌های انقلاب اسلامی یار صدیق امام و رهبری دارای نقش بی‌بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

شخصی که با هوش وافر خود در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، چون دوران سخت دفاع مقدس، سنگر نماز جمعه، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، نقش تحسین‌برانگیز خود را ایفا نمود.

او تجربه کم نظیر خود را در تمام ابعاد، درخدمت و پیشبرد اهداف انقلاب گذاشت و برای سرفرازی ایران اسلامی در کنار برادر خویش، یار و همدم دوران مبارزه، مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نورزید.

عشق وافر آیت الله هاشمی به مرادش حضرت روح الله که فرمود «انقلاب زنده است چون هاشمی زنده است» و علاقه وصف ناپذیرش به مقام عظمای ولایت و رهبری که فرمودند «هیچ کس برای من هاشمی نمی شود» توانست به سان دژی نفوذ ناپذیر وسوسه خناسان و بدخواهان انقلاب اسلامی را خنثی نماید.

اینک عروج ملکوتی رادمردی آزاد اندیش، مبارزی استوار، مفسری محقق و عالمی فرزانه را به محضر مبارک امام زمان(عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) حوزه های علمیه، عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده غفران و رحمت الهی را برای آن عزیز سفر کرده از خداوند متعال خواهانیم.

۹۵/۱۰/۱۹
سید ابراهیم مهاجریان مقدم
امام جمعه طبس

سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =