چرا باید فکر کنیم که رقص شادی می آورد؟/ آنان که دین را تضعیف می کنند ولله خائن و کمک کار دشمن هستند

امام جمعه موقت طبس گفت: استاندار محترمی که می خواهد جهت فکری مردم را تغییر دهد و به سمت شادی ببرد، این پرواضح است که منظور ایشان موسیقی لهوی است نه موسیقی مدحی و عرفانی و نه رثای اهل بیت عصمت و طهارت!

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خاورستان، حجت الاسلام احمد مودب امام جمعه موقت طبس در جمع متحصنین به سخنان استاندار در بیرجند اظهارکرد: برترین چهره‌های اندیشه و فکر دشمنان اسلام کتاب می‌نویسند و تئوری ارائه می‌دهند که در آینده جهان به سمت یک ایدئولوژی خواهد رفت. یک فرهنگ و یک تمدن غالب خواهد شد و ما که غرب هستیم و سردمدار جهان هستیم فرهنگ و تمدن ما باید غالب شود ولی یک دشمن داریم که در مقابل ما ایستاده و در واقع ممکن است جنگ بین تمدن ما و آن تمدن ایجاد شود و ما باید آن تمدن را از بین ببریم و آن هم تمدن اسلامی است.

وی افزود: اگر امروز تمام جهان را بررسی کنیم یک تفکر الهی قدعلم داشته و تمدنی غیر الهی نیز که قرآن از آن به کافران و طاغوت و مشرکان یاد می‌کند و امروز خرده تمدن های دیگر به خاطر دستاوردهای علمی بشر که توانسته است دنیای بزرگ را تبدیل به یک دهکده کوچک کند و رسانه های جمعی و ارتباطات گسترده لحظه ای در جهان که کل جهان آنلاین است در زمینه اطلاعات چنان کرده که تمدن خودش را بر همه جهان غیر اسلام سیطره داده و غیر از تمدن غرب، امروز در کشورهای غیر اسلامی چیز دیگری تحت عنوان تمدن یافت نمی شود و هر چه هست در تمدن غرب هضم شده و آمریکا سردمداری تمدن غرب را دارد و جنگ او با تمدن ناب اسلام نیز بر کسی مخفی نیست، بنابراین ما پرچم دار تمدن اسلامی در جهان هستیم و مسؤولیت زیادی داریم.

امام جمعه موقت طبس گفت: آن ها از بیست سال پیش به جد به دنبال نابود کردن فرهنگ و تمدن اسلامی هستند و فکر نمی‌کردند که انقلاب اسلامی پیروز شود اما دیدند که نمی‌شود با اسلام و انقلاب بجنگند و در مرحله دیگر به این نتیجه رسیدند که باید به هر طریقی و به هر روشی جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند.

مودب بیان کرد: بنابراین وقتی دیدند نمی توانند با او بجنگند تصمیم گرفتند که آن را مهار کنند و بعد تغییر گفتمان و ارزش ها بدهند و بعد از آن به تغییر ساختار بپردازند، بنابراین جریان نفوذ از سالیان قبل شکل گرفته و شعار تولید کرده و در مقابل مفاهیم انقلاب؛ مفاهیم سیاسی تولید می‌کنند.

وی با اشاره به سه اصطلاح سیاسی در رابطه با اسلام گفت: اسلام آمریکایی که امام (ره) آن را خلق کردد و بر کسانی اطلاق می شود که تلاش می‌کنند به نحو احسن نوکری آمریکایی را بکنند تا خودشان بمانند. در مقابل آن اسلام ناب محمدی (ص) قرار گرفته که آن تفکر ایران اسلامی تحت سیطره اهل بیت (علیهما السلام) می‌باشد.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به اینکه خلق اصطلاح سوم از ناحیه دشمنان تحت عنوان اسلام رحمانی و اسلام اعتدالی است که سابقه ۲۰ ساله‌ای دارد که همیشه به فکر مهار انقلاب اسلامی می‌باشند گفت: من اعقتاد دارم برجام هم برای مهار جمهوری اسلامی است و حتی اگر ایران را به عنوان یک عضوی در پنج عضو شورای امنیت بپذیرند و یک کرسی به او بدهند باز هم هدف مهار انقلاب و ایران است تا دلش به آن کرسی خوش باشد.

مودب اظهارکرد: برای اینکه بتوانند با اسلام مبارزه کنند از در توافق می‌آیند تا بگویند سهم شما همین قدر است! اما باید بدانند که این انقلاب و این اسلام است که سهم خود را در جهان مشخص خواهد کرد و تمدن اسلام جوابگوی بشریت است و تنها چیزی است که جاذبه خواهد داشت و بدانند که چه بخواهند چه نخواهند فرهنگشان رو به اضمحلال است چون عدالت در آن فرهنگ وجود ندارد و هیچ شک و شبهه ای در این نیست.

وی بیان کرد: وقتی بخواهند جلوی یک فرهنگ را بگیرند با شن و ماسه و… این کار را نمی‌کنند، طبیعتا با کار و هجمه فرهنگی چنین خواهند کرد، اندیشه کنیم که آنان که از فرهنگ ناب اسلام به جاهای دیگر گریز می زنند و دین را تضعیف می کنند ولله خائن و کمک کار دشمن هستند. و مهم این است که چرا این خاکریز به دست خودی خراب می شود؟ درد ما این است.

امام جمعه موقت طبس تصریح کرد: متوجه باشید که نباید از ارزش ها گذشت و باید بر ارزش ها پافشاری کنیم که چیزی جز آن درد بشر را درمان نخواهد کرد. حال شما با خوش گذرانی و لهو لعب می خواهید تمدن اسلامی را در جهان ایجاد کنید؟ این قرآن دست مایه ای است که پیغمبر را تنها چنان قدرت و قوت بخشید که برایش با همین قران سپاه و اقتصاد و حکومت و .. ساخت.

مودب ادامه داد: امروز نیز اگر مشکلی داریم به دلیل این است که به قرآن دقیق عمل نمی کنیم چون تنها منبع انرژی مسلمانان و تنها منبع جوابگوی بشریت و نسخه شفابخش کشور ما و تمام جهان قرآن است، بیایید بر اساس قران حرکت کنیم تا بفهمیم شادی و عدالت و معنویت و رشد به چه معناست و گریز از قرآن مشکل را حل نمی‌کند.

وی تاکید کرد: شما با چه می خواهید مردم را شاد کنید؟ در حالتی که شهید مطهری می فرماید: تنها منبع قدرت مسلمانان این بود که با این کتاب انس داشتند و شما احکام را نمی خواهید عمل کنید و می خواهید بدون آن به همه چیز برسید؟ این تناقص است!

امام جمعه موقت طبس اظهارکرد: ابتذال خلاصه می شود در امور جنسی و رقص و مشروبات و.. که ماهواره ها دارند گسترش می دهند، ما چرا باید فکر کنیم که رقص شادی می آورد؟ ضمن اینکه اگر یک انسان مقدمات تحریک را فراهم کند باید برود تا تهش… بنابراین بیایید به گونه ای عمل کنیم که تحریکات در جامعه گسترش پیدا نکند، احساسات و عواطف رشد پیدا کند، رشد فکری داشته باشیم؛ ولی تحریک شهوانی نداشته باشیم که انسان را از وادی انسانیت نیز خارج می کند در حالتی که یک دولت و نظام اسلامی و انسان دلسوز هدف اصلی اش این است که جامعه اش را در مسیر کمال قرار بدهد، رشدش بدهد و او را به کمال برساند.

مودب گفت: مسؤول اجرایی ارشد استان اشاره کردند به شاد زیستن مردم و رقص و موسیقی! اما من به روزنامه های زنجیره ای سال ۷۷ اشاره می‌کنم که حوزه های علمیه باید سه مشکل را در نظام اسلامی حل کنند یکی این است که انسان بتواند فیلم های برهنه زنان اجنبی را ببیند، اگر شما امروز به دنبال آن هستید که به مدد رسانه های گروهی این موضوع برآورده شده که امروزه باید فکری به حال آن بردارید که چکار کنیم که جامعه بیشتر از این گرفتار نشود.

وی ادامه داد: منافق آن زمان می گوید دومین مورد رقص زنان است و سومین نکته ای که عنوان می کند موسیقی است؛ فیلم های مستهجن را غرب برای ایران فرستاده و اگر همه نگرانی شما این است که مردم رقص ببینند زحمت نکشید؛ این کار را دشمن می کند اما موفق نخواهد شد چون آن سرابی بیش نیست و انسان ها به ارزش های خودشان برخواهند گشت چون بشریت دنبال حقیقت است.

امام جمعه موقت طبس افزود: استاندار گفته است باید جدی تلاش کنیم که تفکر استان را که مردمانی متدین و خوش فکر هستند عوض کنیم! این تناقض است! چون اگر مردم خوش فکر باشند چرا باید آن را عوض کنیم؟ باید بگویید تایید کنیم نه اینکه‌ آن را تغییر دهیم!

مودب تاکید کرد: استاندار محترمی که می خواهد جهت فکری مردم را تغییر دهد و به سمت شادی ببرد، این پرواضح است که منظور ایشان موسیقی لهوی است نه موسیقی مدحی و عرفانی و نه رثای اهل بیت عصمت و طهارت! چون شما این را به تمسخر گرفته‌اید و نسنجیده حرف زده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =