نامه های جداگانه روسای قوا به رهبر معظم انقلاب

روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه با ارسال نامه‌های جداگانه به رهبر معظم انقلاب، بر اجرای توصیه‌ها و تذکرات ایشان تاکید کردند.

طبس نیوز: روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه با ارسال نامه‌های جداگانه به رهبر معظم انقلاب، بر اجرای توصیه‌ها و تذکرات ایشان تاکید کردند.

پایگاه ریاست جمهوری: متن کامل پیام دکتر محمود احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

مقام معظم رهبری

با سلام و تحیت

عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه ۹۱.۱۱.۲۸ به استحضار می رساند که اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت .

دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

* همچنین دکتر محمود احمدی نژاد عصرامروز (یکشنبه) در جلسه هیات دولت تصریح کرد: هرگز به ناراحتی مقام معظم رهبری راضی نبوده و نیستم.

در این جلسه برخی از اعضای دولت نیز در فضایی معنوی و صمیمی در سخنانی بر پایداری دولت به استمرار مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان تاکید کردند.

__________
خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب گفت: تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرتعالی در مورد رفتار قوا سپاسگذاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب گفت:  بیانات بلیغ حضرتعالی در ملاقات با مردم انقلابی آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز از هر جهت راهگشا و امید آفرین برای ملت عزیز بود.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته

با سلام و عرض ارادت

بیانات بلیغ حضرتعالی در ملاقات با مردم انقلابی آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز از هر جهت راهگشا و امید آفرین برای ملت عزیز بود.

حقیر لازم می دانم از تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرتعالی در مورد رفتار قوا سپاسگذاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد و مطمئن هستم نمایندگان استیضاح کننده و قاطبه نمایندگان اندرزهای مشفقانه حضرتعالی را مبنای عمل خویش قرار خواهند داد و این نگاه بلند، بار دیگر عظمت و شوکت جایگاه تاثیرگذار ولایت فقیه را در نظام مقدس جمهوری اسلامی  نشان می دهد.

از خداوند متعال عزت ، سربلندی و طول عمر آن حضرت را خواستارم.
___________

روابط عمومی قوه‌قضاییه: آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌قضاییه با ارسال نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری اعلام کرد: از سوی خود و خانواده بزرگ دستگاه قضایی از بیانات ناصحانه و ارزشمند حضرت مستطاب عالی در جمع مردم شریف آذربایجان شرقی تشکر و اعلام می‌کنم در مسیر اجرای توصیه‌ها و تذکرات مشفقانه حضرتعالی همچون گذشته گام‌های استوار بر خواهیم داشت.
متن کامل نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته)
سلام علیکم
با سپاس بیکران به آستان مقدس حضرت احدیت که نعمت ولایت را بر این امت ارزانی داشته و آنگاه که پاره‌ای سوء‌تدبیرها و گاه حواجس نفسانی در مسیر حرکت انقلاب مشکلاتی را فرا می‌نهد، این حبل‌المتین الهی کشتی انقلاب اسلامی را به ساحل نجات رهنمون می‌شود.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم از سوی خود و خانواده بزرگ دستگاه قضایی از بیانات ناصحانه و ارزشمند حضرت مستطابعالی در جمع مردم شریف آذربایجان شرقی تشکر کرده و اعلام کنم، در مسیر اجرای توصیه‌ها و تذکرات مشفقانه حضرتعالی همچون گذشته گام‌های استوار بر خواهیم داشت.
از خداوند متعال طول عمر با عزت و سلامت آن جناب را مسئلت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =