امام جمعه طبس: در انتخاب اعضای اجرایی و بازرسی انتخابات باندبازی نشود

امام جمعه طبس گفت: اگر بخواهیم در انتخابات شبهه ایجاد نشود باید در انتخاب اعضای اجرایی و بازرسی باندبازی نشود اما آنطور که ما می فهمیم یک ذره ای که آن ذره هم خیلی بزرگ است دارد باند بازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس گفت: انتخابات در کشور ما محقق شدن شعار مردم سالاری دینی است و این شعار منحصر به نظام اسلامی است و رای مردم ارزش دارد.

وی با بیان این که مردم ما چون مسلمان هستند رای آنها در چارچوب دین است افزود: مردم به هر کسی رای میدهند می خواهند در چارچوب ارزش های دینی کار کند اگر کسی از رئیس جمهوری یا اعضای شورا بر خلاف دستورات اسلام بخواهند کار کنند مردم ما رای خود را پس می گیرند.

امام جمعه طبس با بیان این که انتخابات سرمایه گذاری عظیم ملی است ادامه داد: همانطور که در بانک سرمایه گذاری می کنید اگر در بانک درستی سرمایه گذاری کنید و چیز ارزشمندی را در بانک بگذارید بعد سود آن را دریافت خواهید کرد، انتخابات هم به همین صورت است.

وی ادامه داد: اگر درست رای دهید و انسان های درستی بفرستید و به آن ها مدیریت دهید نتیجه می برید و اگر دقت نکردید و انسان های درست مسئولیت نگرفتند سود که نمی کنید بلکه ضرر هم می کنید.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با بیان این که انتخابات آبروی ملی است افزود: اگر مردم برای رای ریزی هجوم بیاورند در دنیا آبروی نظام و کشور بالا می رود و به خاطر حفظ آبروی ملی حضور حداکثری پای صندوق های رای لازم است.

وی ادامه داد: توجه کنیم رئیس جمهوری که می خواهیم انتخاب کنیم اختیارات بسیار وسیعی دارد و شخص دوم مملکت می شود پس باید مراقب باشیم به کسی بدیم که از این اختیارات سوء استفاده نکند.

امام جمعه طبس اظهار کرد: باید رئیس جمهور کسی باشد که مطیع محض رهبری و ولایت باشد نه این که رهبر انقلاب هر ارشاد و دستوری که دادند با تحلیل های بی موردی به فرمایشات رهبری عمل نشود.

وی گفت: دشمن در همه انتخابات ها به دنبال این بوده است که صحت انتخابات را زیر سوال ببرد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم ادامه داد: انتخابات باید صحیح، قانونی برگزار شود، اگر بخواهیم شبهه ایجاد نشود باید در انتخاب اعضای اجرایی و بازرسی باندبازی نشود اما آنطور که ما می فهمیم یک ذره ای که آن ذره هم خیلی بزرگ است دارد باند بازی می شود.

وی تاکید کرد: وقتی که باند بازی شد و از یک جناح خاص افراد به عنوان بازرس و هیات اجرایی انتخاب شدند این خواهی نخواهی در اذهان مردم می آید انتخابات ممکن است یک جوری شود.

امام جمعه طبس بیان کرد: متولیان وظیفه خیلی سنگینی در مقابل نظام اسلامی دارند و خدای نخواسته با اعمال جناح گرایانه خیانت به نظام و اسلام نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =