ملت ایران خطای افراد را به پای انقلاب نمی‌نویسند

امام جمعه موقت طبس گفت: ملت ایران حساب اشخاص را از حساب اسلام و انقلاب جدا می‌دانند و چنانچه شخصی خطا و اشتباهی مرتکب شد، آن را به پای انقلاب نمی‌نویسند.

حجت‌الاسلام احمد مؤدب، امام جمعه موقت طبسطبس نیوز: امام جمعه موقت طبس گفت: ملت ایران حساب اشخاص را از حساب اسلام و انقلاب جدا می‌دانند و چنانچه شخصی خطا و اشتباهی مرتکب شد، آن را به پای انقلاب نمی‌نویسند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، به مقاومت تحسین‌برانگیز ملت ایران و برکت‌های آن اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که حضرت امام علی(ع) فرموده‌اند: خداوند متعال استخوان شکسته هیچ ملتی را جبران نمی‌کند مگر اینکه آن ملت سختی‌ها را تحمل کنند و هیچ ملتی را سرنگون نمی‌کند مگر اینکه آن ملت شکر امکانات فراوانی که در اختیارشان است را به جا نیاورند و سر به طغیان گذارند.

وی ادامه داد: اکنون کشورهای غربی از امکانات فراوان خدادادی که در اختیارشان است علیه خدا، دین خدا و مردم جهان سوءاستفاده کرده و فساد را ترویج می‌دهند و به طور قطع خدا آن‌ها را به سزای اعمال‌شان خواهد رساند.

خطیب جمعه موقت طبس خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره حساب اشخاص را از حساب اسلام و انقلاب جدا می‌دانند و چنانچه شخصی خطا و اشتباهی مرتکب شد، آن را به پای انقلاب نمی‌نویسند و می‌دانند که باید همواره از اسلام و انقلاب حمایت کرده و در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی ایرانی‌ها موجب شده تا امروز دشمنان در آستانه تسلیم قرار گرفته و در مقابل عظمت، پیشرفت و صبر ملت ایران سرتعظیم فرود آورند.

امام جمعه موقت طبس یادآور شد: اکنون دشمن می‌داند که ملت ایران هیچ‌گاه از مصالح و منافع انقلاب نمی‌گذرند و دشمن به این نتیجه رسیده است که چاره‌ای جز پذیرش ملت ایران و اذعان به حقوق این مردم ندارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن جشن نیکوکاری، از مردم خواست تا از کمک به فقرا و محرومان و همچنین همکاری با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) دریغ نورزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =