ملت ایران با خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب میثاق ابدی بسته اند

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: برخی سخنرانان که قصد بهره برداری سیاسی از این پیروزی بزرگ ملت را دارند بدانند ملت ایران با خطوط قرمز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری بویژه تبری جستن از فتنه و فتنه گران، از ۹ دی ماه ۸۸ میثاق همیشگی بسته و این عهد تا ابد خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی صبح امروز حاشیه برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان ناحیه طبس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به خبرنگار طبس نیوز گفت: سوم خردادسال ۱۳۶۱ حماسه عظیم و پیروزی سرو قامتانی است که با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردمی و ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان سلحشور و جان برکف رقم زده شد.

وی افزود: آزادی خرمشهر هدیه الهی بود به فرزندان این مرز و بوم که با اعتماد و توکل به خداوند و پیروی از ولایت و با اتحاد، یکپارچگی و یکدلی. مشیت و وعده خداوند متعال را محقق کرد.

فرمانده سپاه ناحیه طبس بیان کرد: وقتی سخنان اندیشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری را در طول دوران های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کنار هم می گذاریم حساسیت و اهمیت برخی مقاطع از تاریخ انقلاب مقدس اسلامی برایمان متصور و هویدا می شود که تفضلات الهی همواره یار و مددکار یاران انقلابی امام و مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود.

وی افزود: سالروز این حماسه تاریخی سوم خرداد تقارن یافته با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به فرموده مقام معظم رهبری پیروز و برنده انتخابات ملت رشید ایران است و همه مردم و بیش از همه حضرت امام خامنه‌ای عزیز در خلق این موفقیت و حماسه بزرگ نقش به سزایی ایفا نموده و توطئه های مختلف و متعدد شمن را خنثی و باعث خشنودی قلب مقدس امام زمان (عج) گردیدند.

سرهنگ فرحبخش ثانی اظهار کرد: با این حال در گوشه و کنار کشور و حتی همین شهرستان دارالمومنین گاهی مشاهده می شود فرد یا جریاناتی سهوا یا عمدا قصد دارند این حضور حماسی ملت رشید ایران را به مسایل بی اهمیت از نظر مردم منتصب نموده و قصد بهره برداری سیاسی از این پیروزی بزرگ ملت را دارند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود سخنرانانی که در گوشه و کنار شهرستان به بهانه جشن پیروزی انتخابات سخنرانی می نمایند توجه داشته باشند که ملت عزیز ایران با خطوط قرمز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری بویژه تبری جستن از فتنه و فتنه گران، از ۹ دی ماه ۸۸ میثاق همیشگی بسته و به کوری چشم دشمنان این عهد، پیمان و میثاق تا ابد خواهد بود.

وی افزود: اگر افرادی از روی جهالت یا اغراض سیاسی قصد دارند از این موقعیت حساس و شورانگیز حماسه ملت ایران بهره برداری سوء نموده و به سران و عوامل فتنه که به تدبیر و تشخیص و حکم جایگاه های قانونی در حصر به سر می برند مشروعیت داده و از عواطف و احساسات پاک جوانان عزیز و سایر اقشار جامعه بهره برداری سوء نمایند قطعا اشتباه بزرگی را مرتکب شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه طبس تاکید کرد: در صورت تکرار این مواضع نادرست و در جهت خلاف مواضع مقام معظم رهبری لب به سخن بگشایند منتظر برخورد شدید و مواضع انقلابی فرزند امام و رهبری بسبجیان عزیز و جان برکف باشند.

به گزارش طبس نیوز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان ناحیه طبس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از ۲۴ نفر از رزمندگانی که در عملیات آزادسازی این شهر (عملیات بیت المقدس) شرکت داشته اند تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =