مجلس قوی و محکم بازوی ولایت است

مجلس قوی و محکم بازوی ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فردوسی‌پور صبح امروز در مسجد جامع میدان بشرویه اظهار داشت: نظام اسلامی و رهبری نظام از الطاف الهی است که به مردم داده شده است و وظیفه مردم در قبال این الطاف، حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فردی اصلح بر اساس بینش و بصیرت نسبت به این امر خطیر است.

وی با اشاره به تعبیر حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه انسانی که چشم نداشته باشد ولی بصیرت بالایی داشته باشد بهتر از انسانی است که چشم داشته ولی بصیرت نداشته باشد، افزود: بصیرت از زمان قبل از انقلاب در میان مردم شهرستان بشرویه وجود داشته و زمینه را برای انقلاب و پیروزی فراهم کرده‌است.

کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان ادامه داد: ۱۲ اسفند روز انتخابات تنها امید دشمنان اسلام و نظام برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همان طور که ملت ایران در ۲۲ بهمن وارد صحنه شده و با حضور خود و همراهی و درایت مقام معظم رهبری استکبار جهانی را با شکست مواجه کرد بار دیگر شاهد خلق حماسه باشکوه در روز انتخابات باشیم.

فردوسی‌پور ضمن دعوت به حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح گفت: وظیفه نماینده مردم در مجلس علاوه بر قانونگذاری صحیح، نظارت بر قانون و اجرای آن بوده که در صورت محقق شدن آن تمامی مشکلات مردم حل خواهد شد.

وی ایجاد حوزه‌های فرهنگی موثر در توسعه نیروی انسانی و گسترش فضاهای حوزوی و دانشگاهی مانند مجتمع عظیم فروزان‌فر و ملا عبدالله تونی بشروی، توسعه بخش صنعت و معدن با ایجاد کارگروه‌ها و بحث و بررسی با کارشناسان برای کشف معادن و منابع و بهره‌برداری صحیح به نفع مردم شهرستان و اشتغالزایی و توسعه راه‌ها و جاده‌ها را از راهکارهای خود برای توسعه شهرستان به حد اعلای کمال و پیشرفت اعلام کرد.

کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان رویکرد اصلی مجلس در دوره نهم را رفع محرومیت و ایجاد توسعه و برقراری عدالت و پیشرفت عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهارده =