حذف شاخص وسعت از علل کاهش اعتبارات طبس است

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: چون قبلا وسعت در اعتبارات نقش داشته است چون این مورد حذف شده است و طبس هم که وسعت زیادی داشته درصدی در این خصوص از اعتبارات طبس کم شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، روز گذشته در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان طبس اعتبارات امسال طبس ۴۳ میلیاردو ۷۰۲ میلیون تومان اعلام شد.

بنا بر اعلام برخی منابع خبری طبس در جایگاه چهارم اعتبارات در استان خراسان جنوبی قرار گرفته است در حالی که سال گذشته طبس پس از مرکز استان در جایگاه دوم اعتبارات قرار داشت.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتبارات شهرستان طبس گفت: اعتبارات شهرستان ارتباطی با من ندارد و مسئولین امر پخت و پز خودشان را می کنند و می آورند در جلسه که ملت تکبیر آن را بگویند!

محمدرضا امیرحسنخانی افزود: کاری که ما انجام دادیم این است که رفتیم بودجه را گرفتیم و اکنون می گوییم بودجه ای که گرفتیم کجاست و می گویند تقسیم نشده چون آیین نامه آن نیامده است.

وی ادامه داد: تا اعتبارات تقسیم نشود نمی توانم نظرم را بدهم اما یقینا آنچه که در طبس کم شده باید آقایان جوابگو باشند.

نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این که چه میزانی از اعتبارات شهرستان کم شده است گفت: چون قبلا وسعت در اعتبارات نقش داشته است چون این مورد حذف شده است و طبس هم که وسعت زیادی داشته درصدی در این خصوص از اعتبارات طبس کم شده است.

وی بیان کرد: ما باید ببینم کل اعتبارات استان جمعا چقدر است و بر اساس آن بحث کنیم.

امیرحسنخانی گفت: هم امام جمعه محترم پیگیری کردند و هم آقای فرماندار و بنده نیز شخصا پیگیری میکنم که اگر حق و حقوقی به طبس باید برسد دنبال خواهیم کرد که به آن حق و حقوق برسد.

وی ادامه داد: یک سری بودجه ها نیز هست که در بودجه ها نمی آید و به صورت جداگانه در حال پیگیری هستیم و می گیریم.

نماینده طبس در مجلس تصریح کرد: به عنوان نمونه برای آب رسانی به طبس بودجه خاصی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است و به طور کلی تنها این بودجه طبس نیست بلکه باید سایر اعتبارات نیز به آن اضافه شود.

[important]برای عضویت در کانال پایگاه خبری طبس نیوز در شبکه اجتماعی تلگرام اینجا کلیک کنید.[/important]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =