استکبار جهانی حامی رژیم آدمکش و کودک کش صهیونیستی است

امام جمعه موقت طبس گفت: انگلیسی ها و آمریکایی ها و در کل استکبار جهانی حمایت صریح و بی پرده خود را از رژیم آدمکش و کودک کش صهیونیستی انجام می‌دهند، روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خصوص اهمیت روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس برای مخالفت جهان اسلام با رژیم نامشروع صهیونیستی و خارج کردن فلسطین از بعد محلی و ناسیونالیستی به بعد جهانی و اسلامی است.

امام جمعه موقت طبس افزود: سال اول در تظاهرات روز قدس ایران تنها بود و امروز ملت های جهان هر سال اضافه می‌شوند.

وی بیان کرد: صهیونیست ها بعد از جنگ جهانی دوم نظام سلطه استکباری را در سرزمین فلسطین کاشتند و دست به کارهایی زدند که قلب دنیای اسلام را جریحه دار کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: از جمله این اقدامات اخراج فلسطینی ها از سرزمین خودشان است، ما میدانیم که فلسطینی ها سابقه ۲ هزار ساله در این کشور دارند.

وی تصریح کرد: یهودی سازی سرزمین فلسطین و شهرک سازی ها برای همین است، پاک سازی قومی اینها فلسطینی ها را می‌کشند و میخواهند صهیونیست های عبری آنجا حاکم باشند و قوم اسلام نباشد.

وی بیان کرد: تفکر نژادی به این معنا که آنها تنها با مسلمانان مخالف نیستند بلکه با هر کسی غیر از خودشان مخالفند.

وی افزود: محو آثار اسلامی و مسیحی از کارهای دیگر صهیونیست هاست، برای خود یکسری آثاری را می‌سازند که بتوانند پیشینه تاریخی برای خود بسازند رژیمی که هیچگاه در این سرزمین جایگاهی نداشته بلکه به عنوان مردم معمولی آنجا زندگی می‌کردند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی گفت: قبل از اینکه صهیونیست ها بیایند سرزمین قدس سرزمین آرامشی بوده که در آنجا مسلمانان و مسیحیان و یهودیان در کنار هم با آرامش و احترام متقابل کنار یکدیگر زندگی می‌کردند اما از روزی که نظام سلطه بعد از جنگ جهانی دوم، ردپایی آنجا باز کردند اول انگلیسی ها و سپس آمریکایی ها و در کل استکبار جهانی می‌بینیم حمایت صریح و بی پرده خود را از این رژیم آدمکش و کودک کش انجام میدهند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص روز قدس گفت: روز قدس روز جهانی است، روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

امام جمعه موقت طبس تاکید کرد: ما باید توجه داشته باشیم فردا که میخواهیم بیایم تنها قدس مطرح نیست ما میخواهیم با مستکبران که یک مصداق آن در قدس جنایت می‌کنند مقابله کنیم.

وی با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات امام راحل افزود: روز قدس روز مقابله ملت هایی است که زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا هستند و نظام سلطه بر ملت فلسطین ظلم می‌کند.

حجت الاسلام زنجانی طبسی ادامه داد: روزی است که باید مستضعفین مجهز شوند در مقابل مستکبرین، روز بی تفاوتی نیست، روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود، روزی است که باید همت کنند و همت کنید که قدس نجات پیدا کند، روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام و حکومت اسلامی است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص روز قدس اشاره نمود و افزود: راهپیمایی روز قدس را به عنوان یک جامعه و اجتماع میبینم اجتماعی که از روی بصیرت است یعنی مسلمانان باید با هم جمع شوند که دست خدا و قدرت خدا از این جماعت بلند می‌شود.

وی ادامه داد: روز خنثی کردن حذف فلسطین از نقشه جغرافیای جهان است، صهیونیست ها سعی می‌کنند که فلسطین به فراموشی سپرده شود که روز قدس با این راهپیمایی های عظیم این توطئه را خنثی می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: روز خنثی کردن فراموشی مسئله فلسطین است، اسرائیلی ها خیلی سعی در فراموشی مسئله فلسطین دارند، با این توطئه هایی که در یک دهه اخیر صهیونیست ها دو کار را به اعتراف خود انجام دادند.

امام جمعه موقت طبس گفت: یکی از آن کارها پدید آوردن داعش است که چندین سال است به جان کشورهای اسلامی افتاده و حتی یک تیر به جانب اسرائیل شلیک نکرده و یکی دیگر اینکه مسئله فلسطین را به مسئله چندم مسلمانان تبدیل کردیم با آوردن داعش دوم میگویند اسرائیل که به عنوان دشمن شماره یک اعراب بود این را از ذهن اعراب بیرون کنیم و به جای آن ایران را دشمن اعراب قلمداد کنیم و من فکر میکنم حداقل اینست که صهیونیست ها در میان برخی از کشورهای عربی در این دو راهبرد خود موفق بودند.

امام جمعه موقت طبس تاکید کرد: ما باید روز قدس بیاییم و به جهانیان بفهمانیم که مسئله فلسطین و روز قدس فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به بخش های دیگری از فرمایشات مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: فلسطین احساس کند جهان اسلام پشتیبان آنهاست، روزی که خون تازه در رگ های امت اسلامی دمیده میشود، روزی که مسلمانان حرفشان را در دنیا مطرح میکنند یعنی بیش از یک میلیارد امت اسلام می آیند و خواسته های خود را بیان میکنند و اتحاد خود را به جهان نشان میدهند.

وی افزود: روزی که اگر درست برگزار شود صهیونیست ها عقب نشینی میکنند به این معنا که مسلمانان جهان دست به دست هم دهند و این روز را گرامی بدارند و به یقین با این سیل خروشان خود صهیونیست ها عقب نشینی خواهند کرد.

حجت الاسلام زنجانی طبسی گفت: در شهر ما در این هوای گرم و دمای بالای ۴۵ درجه و در ماه مبارک رمضان با دهان روزه سخت است اما ان مع العسر یسرا با هر مشکلی ان‌شاء‌الله آسانی است، مردم نشان دادند در تمام موارد در صحنه هستند.

وی افزود: مردم بسیار خوبی داریم، با تمام مشکلات مقابل استکبار و صهیونیست مردم پای آرمان های خود ایستادند و ملت مسلمان ایران به خصوص مردم طبس از همان روز اول داد میزدند و یکی از آرمان های آنان پیروزی فلسطین و آزادی قدس است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: روز قدس همه ید واحد در یک اجتماع پر شکوه شرکت خواهند کرد و دنیا را یک بار دیگر به حیرت واخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پانزده =