نماینده باید اعتماد مردم را به مجلس جلب کند

نماینده باید اعتماد مردم را به مجلس جلب کند

حسین آهنین‌جگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: نماینده مجلس باید با تخصص‌های خود امید نسبی در مردم ایجاد و در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان تلاش کند.

وی افزود: مردم باید به اهمیت حضور خود در انتخابات واقف شوند و بدانند که چرا پا به عرصه انتخابات می‌گذارند.

کاندیدای مستقل حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تصریح کرد: وقتی یک نماینده بتواند انتظارات مردم را به درستی پاسخ دهد باید از مردم انتظار حضور حداکثری داشته باشد از این رو نقش نماینده در جلب اعتماد مردم و تشویق آنها برای حضور حداکثری در انتخابات بسیار موثر است.

آهنین‌جگر یادآور شد: هر منطقه مشکلات خاص خود را دارد و نماینده مجلس نیز باید از بین کسانی انتخاب شود که با درک دغدغه‌های مردم پا به عرصه بگذارد و برای رفع مشکلات همه توان خود را به کار گیرد.

وی، رفع معضل اشتغال، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، ساماندهی وضعیت یارانه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه و حضور فعال در حوزه انتخابیه خود را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

کاندیدای مستقل حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان، نظارت مداوم و مستمر بر پروژه‌ها و طرح‌های حوزه انتخابیه را از دیگر برنامه‌های کاری خود اعلام کرد و گفت: نماینده مردم باید به صورت فعال بر پروژه‌های اجرایی شهرستان نظارت داشته باشد و اعتبارات مورد نیاز را پیگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =