تقاضایی‌اول: محرومیت‌زدایی و اشتغال از برنامه‌های کاری‌ام است

تقاضایی‌اول: محرومیت‌زدایی و اشتغال از برنامه‌های کاری‌ام است

داوود تقاضایی‌اول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: محرومیت‌های درمانی، آموزشی، صنعتی و تفریحی همه و همه مردم را از حق داشتن رفاه که شایسته یک زندگی خوب است محروم می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: در جامعه اسلامی قابل قبول نیست که عده‌ای در رفاه مطلق و عده‌ای نیز از حداقل امکانات محروم باشند.

تقاضایی اول تصریح کرد: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه هیچ شهری را بهتر از شهری دیگر ندانسته‌اند و در واقع بهترین شهر جایی است که انسان با آسایش در آن زندگی می‌کند.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان یادآور شد: امروز محرومیت در نداشته‌ها نیست بلکه صحبت از کیفیت داشته‌ها است و عمق درد این است که در این حوزه هنوز از نداشته‌ها گفته ‌می‌شود.

وی گفت: شرایط فرهنگی و اجتماعی حوزه انتخابیه بنده، نجابت و قناعتی به مردم این منطقه بخشیده است که شاید خواسته‌های به حق آنان آن‌گونه که باید و شاید به گوش مسئولان نرسیده است.

تقاضایی اول افزود: صدا و کلامی لازم است که محکم‌تر و رساتر از آنچه تاکنون بوده شود و محرومیت را از این منطقه دور کند.

وی تصریح کرد: به صورت کاملاً مستقل و به دور از گرایش‌های سیاسی و حزبی رایج پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام و مانند همه فرزندان این آب و خاک مشکلات را بر شانه‌های خود سنگین دیده تا با قبول مسئولیت به دو اصل مهم محرومیت‌زدایی و اشتغال بپردازم.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان بیکاری را ام‌الفساد دانست و یادآور شد: انواع بیماری‌های روحی، عدم اعتماد به نفس، افسردگی، اعتیاد، افول آستانه تحمل از نتایج بیکاری بر روی جوانان این سرزمین است که باید برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

تقاضایی اول جذب اعتبارات عمرانی، جذب سرمایه‌گذار و پیگیری و نظارت بر پروژه‌های شهرستان را از برنامه‌های کاری خود عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =