انصراف ۴ کاندیدا در حوزه انتخابیه فردوس و طبس/ احتمال افزایش انصرافی‌ها

انصراف 4 کاندیدا در حوزه انتخابیه فردوس و طبس/ احتمال افزایش انصرافی‌ها

عباس اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: در مهلت قانونی برای ثبت نام از متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مجموع ۱۳ نفر نام‌نویسی کردند که از این تعداد صلاحیت ۱۱ نفر محرز شد.

وی ادامه داد: از زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی تاکنون از مجموع ۱۱ نفر کاندیدای احراز صلاحیت شده، ۴ نفر شامل محمدحسین حاجتی، محمدجواد زنجانی طبسی، حسنعلی رضایی و علی قادری، با اعلام کتبی از ادامه این رقابت کناره‌گیری کرده‌اند.

فرماندار شهرستان فردوس بیان کرد: همچنین براساس گزارش‌های واصله یک نفر دیگر از کاندیداهای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان نیز تصمیم به انصراف دارد اما تا این لحظه اعلام کتبی از سوی این کاندیدا واصل نشده است.

وی یادآور شد: با انصراف قطعی ۴ کاندیدا، هم‌اکنون مجموع کاندیداهای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان به ۷ نفر رسیده است.

اقبال در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری موفق مانور آزمایشی انتخابات در شهرستان فردوس خبر داد.

وی درباره تخلفات تبلیغاتی کاندیداها نیز خاطرنشان کرد: تاکنون تخلف خاصی در این زمینه در حوزه انتخابیه مشاهده نشده و تخفلات جزئی مانند راه‌اندازی کاروان‌های پیاده، نصب بنرهای حاوی عکس کاندیدا بزرگ‌تر از اندازه تعیین شده، و زیرسؤال بردن عملکرد نماینده‌های پیشین، به کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی آنها تذکر داده شده و موارد تخلف برطرف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =