فردوسی‌پور: بقای طبس در یزد به نفع مردم است

فردوسی‌پور: بقای طبس در یزد به نفع مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ساعات پایانی تبلیغات کاندیدای مجلس نهم در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه با حاشیه‌های جالبی همراه شده که شاید مهم‌ترین مطلب در بین سخنان کاندیداها بحث الحاق طبس به خراسان‌جنوبی و یا ماندن در استان یزد بوده است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در جمع مردم طبس در میان وعده‌های انتخاباتی خود به موضوع الحاق و انتزاع طبس از یزد اشاره کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فردوسی‌پور اظهار داشت: بنده پیگیر خواست مردم شهر طبس هستم و از طرف دیگر استان یزد به لحاظ قدمت از جهات مختلف برتر است و منافع منطقه و مردم طبس در گرو ابقا در یزد است.

وی ادامه داد: اگر در انتخابات موفق و خادم مردم شوم از فردای اعلام نتایج پیگیر متوقف کردن فصل به خراسان‌جنوبی و ابقا در استان یزد می‌شوم.

لازم به ذکر است برای مردم منطقه طبس اینکه کدام کاندید شجاعت اعلام موضع صریح و به دور از سیاست در مورد ابقا و یا انتزاع از یزد را دارد، دارای اهمیت زیادی است.

* همچنین در ابقا طبس در استان یزد مسائل مختلفی از جمله داشتن نماینده مستقل، گرفتن سهم ۸۰ میلیون مترمکعب آب از ۳۰۰ میلیون مترمکعب اختصاص داده شده به استان یزد است که این الفبای توسعه و آبادانی این منطقه و همچنین شکوفایی صنعت و معدن می‌شود.

همچنین در صورت ابقای این شهر در استان یزد نیروگاه این شهر می‌تواند از تولید ۱۶۰مگاوات برق فعلی به ۱۰ هزار مگاوات ارتقا پیدا کند.

* حاشیه جالب دیگر گرم بودن بازار تبلیغات در طبس در ساعات پایانی تبلیغات بر خلاف سه شهر دیگر این حوزه انتخابیه است.

ستادهای انتخاباتی کاندیداها از دقایقی پیش بسیار شلوغ شده و اغلب مردم در ستادهای کاندیدای جبهه متحد در این شهر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =