حاجتی: پیام‌ها و مفاهیم خاصی در انتخابات نهفته است

حاجتی: پیام‌ها و مفاهیم خاصی در انتخابات نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدحسین حاجتی که به نفع محمد فردوسی‌پور کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در فردوس استعفا داده است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحنه تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب و مقاله را به سیاست ترجیح می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه جریان انتخابات یکی از صحنه‌های حساس و تعیین‌کننده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت:‌ پیام‌ها و مفاهیم خاصی در انتخابات نهفته است و در درون آن مبانی اعتقادی، اجتماعی و ارزشی ما پنهان است.

کاندیدای مستعفی حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه تصریح کرد: حضور حداکثری در همه مراحل انتخابات تکلیف همگانی و در راستای امر ولی‌فقیه واجب و ضروری است.

حاجتی افزود: در این مسیر الهی نباید منافع خود را به منافع ملی و مردم حوزه انتخابیه ترجیح داد بلکه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و وحدت‌آفرین تلاش و همکاری داشت تا مردم فهیم و ولایی نیز در انتخاب فرد اصلح به عنوان نماینده مردم برای یک دوره چهار ساله در مجلس انتخاب شایسته‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به انتخاب و معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فردوسی‌پور به عنوان کاندیدای اصولگرا در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه یادآور شد: بنده به عنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی در این انتخابات به نفع وی از ادامه فعالیت و رقابت‌های انتخاباتی انصراف داده‌ام.

وی یادآور شد: بر این اعتقاد هستم که در راستای توسعه پایدار و رشد و بالندگی شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه باید از صحنه انتخابات کناره‌گیری کنم تا زمینه فعالیت فرد اصلح در خدمت‌رسانی بهتر به مردم منطقه فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =