۹۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه طبس و فردوس

90 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه طبس و فردوس

یوسف وهابی کارکنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دستاورد و ثمره خون پاک شهدای گرانقدر بسیاری است و بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) حفظ این نظام از اوجب واجبات است.

وی ادامه داد: ملت شریف ایران اسلامی طی سه دهه گذشته ثابت کردند که همواره پای اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در همه صحنه‌های انقلاب به ویژه در همه انتخابات‌ها که نمونه بارز و تبلور مردم‌سالاری دینی است حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند.

معاون فرماندار طبس و رئیس هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در شرایط ویژه فعلی جهان و انقلاب اسلامی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سر یک پیچ تاریخی حساس قرار گرفته‌ایم، ملت ایران اسلامی با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر دشمنان اسلام را ناکام خواهند گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تعداد واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجموع حدود ۹۰ هزار نفر می‌توانند در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، که از این میزان حدود ۳۲ هزار نفر در شهرستان طبس هستند.

وهابی کارکنده یادآور شد: در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی، استان خراسان جنوبی که حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان نیز در این استان واقع است، با مشارکت ۷۱ درصدی مردم، رتبه سوم کشور را از نظر مشارکت مردم از آن خود کرد.

حسین بخشایی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان طبس نیز به خبرنگار فارس گفت: از مجموع ۳۲ هزار نفر واجد صلاحیت رأی دادن در شهرستان طبس، حدود ۶ هزار نفر که متولد سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ هستند به عنوان رأی اولی محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهار =