گشت های محله محور بسیج در طبس فعال می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: گشت های محله محور از پنج آذر در سراسر کشور و در شهرستان طبس اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی پیش از خطبه های نماز جمعه طبس افزود: این گشت ها به منظور آسایش و آرامش هموطنان عزیزمان اجرایی می شود هر چند که همکاران ما در نیروی انتظامی امنیت شهرستان و محله ها را به خوبی انجام می‌دهند بسیج نیز برای تأمین امنیت کمک آنها خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری ۳۵ برنامه شاخص و ۲۷۶ ریزبرنامه در طول هفته بسیج در شهرستان طبس افزود: برنامه های فرهنگی، ورزشی، یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی با همت و تلاش بسیجیان در این هفته اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طبس بیان کرد: بیش از ۳۳ کارگاه اقتصاد مقاومتی کوچک و زود بازده در شهرستان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در شهرستان برپا شد و تا پایان هفته بسیج دایر خواهد بود.

سرهنگ فرحبخش ثانی با اشاره به برگزاری برنامه میقات الصالحین افزود: در حلقه های صالحین که کاری بصیرتی، تربیتی و معرفتی است هدف مسجد محوری و روحانیت محوری است.

وی ادامه داد: باید ارتباط جوانان و نوجوانان را با مسجد بیشتر کنیم چرا که جنگ امروز جنگ اعتقادات است.

فرمانده سپاه ناحیه طبس یادآور شد: اخلاص ، ایمان و تقوای رزمندگان و بسیجیان باعث پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی شد.

وی تاکید کرد: امروز در جنگ نرم باید این اخلاص، بصیرت و آگاهی و هوشیاری را داشته باشیم چرا که دشمن به دنبال این است که اعتقادات جوانان ما را از بین ببرد و آنها را از مسجد و پایگاه دور کند.

سرهنگ فرحبخش ثانی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی شاهد آن هستیم جوانان با بصیرتی همچون شهید حججی ها با ایمان و اخلاص حتی در خارج از مرز ها با دشمن به مقابله می پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه طبس اظهار کرد: حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی شهادت میدهد که عبور موفق این نظام از چالش ها و فتنه هایی که دشمن های انقلاب برای نظام به وجود آوردند از جمله جنگ تحمیلی، فتنه سال های ۷۸ و ۸۸ با هوشیاری و ولایت مداری بسیجیان عزیز برطرف شد.

وی گفت: همه مسئولین ما باید قدردان این بسیجیان باشند، بسیجیانی که روزی بلای جان ضدانقلاب و روزی دیگر خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

سرهنگ فرحبخش ثانی با تبریک سی و هشتمین سالروز تشکیل بسیج همزمانی آن با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش گفت: استکبار جهانی داعش را برای ۳۰ سال ماندن در منطقه و تجاوز تجهیز کرده بود ولی به فضل الهی و مدد شهدا و همت و تلاش جبهه مقاومت و مدافعین حریم آل الله در کمتر از ۶ سال نابود شد.

وی بیان کرد: بسیج با تکیه بر بصیرت نشان داد که نه نتها در میهن اسلامی بلکه خارج از مرزهای ایران اسلامی برای جبهه مقاومت می تواند منشأ اثر و الهام بخش باشد.

فرمانده سپاه ناحیه طبس افزود: بسیجیان در همه عرصه ها چه جنگ سخت و جنگ نرم در طول انقلاب نقش آفرین بودند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد بسیج افزود: بسیج هر کجایی که برای انقلاب مشکلی پیش آمده از جمله عرصه اقتصادی، فرهنگی، نظامی و امنیتی حضور داشته است.

سرهنگ فرحبخش ثانی گفت: بسیج در عرصه امنیتی با تشکیل گردان های بیت المقدس و عاشورا امنیت کامل در منطقه ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =