رای گیری در ۵۶۷ شعبه اخذ رای خراسان جنوبی آغاز شد

رای گیری در 567 شعبه اخذ رای خراسان جنوبی آغاز شد

خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از آغاز رای گیری در ۵۶۷شعبه سیار و ثابت اخذ رای در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم افشاری صبح جمعه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از مجموع ۵۶۷ شعبه اخذ رای در استان ۳۲۶ شعبه سیار و ۲۴۱ ثابت بوده و با توجه به همکاری گسترده مسئولان انتخاباتی و فرمانداران هیچ مشکلی در خصوص برگزاری یک انتخابات سالم در استان وجود ندارد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه بیرجند و در میان ۱۹۱ شعبه فعال بوده که شامل ۸۳ شعبه ثابت و ۱۰۸ شعبه سیار می شود و همچنین  در شهرستان بیرجند ۱۵۳ شعبه آماده دریافت آرای مردم هستند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان این که در شهرستان  قاینات ۱۲۴ شعبه فعال هستند، گفت: در نهبندان نیز ۱۰۸ شعبه شامل ۲۸ شعبه ثابت و۸۰ شعبه سیار در حال جمع آوری آرای مردم هستند.

وی تعداد شعب اخذ رای در شهرستان فردوس، بشرویه، طبس و بشرویه را ۱۴۲ شعبه ذکر کرد و یادآور شد: در این حوزه انتخابیه ۷۹ شعبه ثابت و ۶۵ شعبه سیار فعالیت می ‌کنند.

افشاری یادآورشد: به مردم توصیه می شود برای جلوگیری از شلوغی و اتلاف وقت مردم در صف های طولانی از شهروندان استان خراسان جنوبی تقاضا می شود در ساعت های اولیه صبح به مکان های تعیین شده جهت جمع آوری آرا در نزدیکی محل زندگی خود مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =