رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد

امام جمعه طبس گفت: ترامپ و آمریکایی ها بدانند نخواهند توانست صهیونیست ها را به جایی برسانند و صهیونیست ها در سراشیبی سقوط و ذلت و نابودی هستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) گفت: حضرت عیسی مسیح(ع) بسیار مهربان بودند و متاسفانه امروز کسانی که ادعا می‌کنند پیرو ایشان هستند تمام جنایات، خون ریزی ها، ظلم ها در عالم زیر سر آن‌هاست و حضرت مسیح(ع) نیز از آنها بیزار است.

وی افزود: دنیا اکنون بیدار شده و از آمریکا و کسانی که دنباله رو آنها هستند بیزار هستند.

امام جمعه طبس گفت: هر روز بر جنایات آمریکا افزوده می شود و خیانت بزرگی که آقای ترامپ اعلام کرد پایتخت صهیونیست ها بیت المقدس باشد همه دنیا آن را محکوم کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها بدانند نخواهند توانست صهیونیست ها را به جایی برسانند و صهیونیست ها در سراشیبی سقوط و ذلت و نابودی هستند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: این اقدام ننگین ترامپ نشانگر قدرت اسلام، نیروی مقاومت و نیروی اسلامی است چون میدانند و فهمیده اند که تلاویو امنیت ندارد و در دسترس موشک های حزب الله قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای این که این آسیب متوجه آنها نشود پایتخت خود را به بیت المقدس منتقل کردند چرا که آنجا از نظر مسلمان ها قداست دارد و شاید آنها در این شهر در امان بمانند، اما اشتباه فکر کرده اند.

امام جمعه طبس با اشاره به حماسه ۹ دی‌ماه سال ۸۸ گفت: نهم دی‌ماه حماسه ماندگار ملت ایران بعد از آن فتنه سال ۸۸ است که مردم به صورت خودجوش در سراسر کشور به خیابان ها آمدند و بساط فتنه گران را جمع کردند.

وی ادامه داد: نهم دی‌ماه بسیار اهمیت دارد و هر سال در سراسر کشور برنامه ها هر چه باشد همه مردم ان‌شاءالله شرکت کنند و این بصیرت به جا و به موقع مردم نباید فراموش شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در خطبه ای نماز جمعه به مناسبت های سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)، روز ثبت احوال، روز ایمنی از زلزله و بلایای طبیعی، سالروز شهادت آیت الله غفاری، سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، هفته و روز حمل و نقل اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 2 =