بصیرت و هوشیاری ۹ دی را باید همیشه حفظ کنیم

امام جمعه طبس گفت: بصیرت و هوشیاری ۹ دی را همیشه باید حفظ کنیم و غفلت نکنیم زیرا دشمنی دشمنان تمام شدنی نیست و هر روز دنبال توطئه ای دیگر و فتنه ای دیگر هستند و بعضی از آثار فتنه های جدید را مشاهده می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام مهاجریان مقدم در جمع مردم طبس که به منظور سالگرد ۹ دی در میدان امام خمینی (ره)گرد آمدند با گرامیداشت این روز گفت: مردم با ایمان و بصیرت فتنه بزرگ بی سابقه را با حضورشان در صحنه خنثی کردند و فتنه گران را برای همیشه رسوا کردند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ۹ دی ماه سال ۸۸ گفت: در تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام اگر بررسی کنید اینچنین حادثه مهمی به وجود نیامده است چون دشمنان در داخل و خارج همه توان خود را به شکل های گوناگون به کار گرفته بودند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار خدشه و مشکل کنند.

امام جمعه طبس ادامه داد: بصیرت و آگاهی مردم با رهبری و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری این شد که مردم تکلیف خود را تشخیص دادند که باید نظام اسلامی، ولایت فقیه و پیام خون شهدا را حفظ کنند لذا در سراسر کشور مردم به میدان آمدند و فتنه و فتنه گران را جمع کردند و سران آنها را رسوا کردند.

وی گفت: این بصیرت و هوشیاری را همیشه باید حفظ کنیم و غفلت نکنیم زیرا دشمنی دشمنان تمام شدنی نیست و هر روز دنبال توطئه ای دیگر و فتنه ای دیگر هستند و بعضی از آثار فتنه های جدید را مشاهده می کنیم.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یادآور شد: برخی ها که سالها مدیریت این کشور را به عهده داشتند حالا شدند اپوزیسیون نظام اسلامی یا برخی که اکنون مدیریت کشور را بر عهده دارند به تار دشمن میزنند و حرف های دشمن شاد کن میزنند بنابراین همه باید هوشیار و بیدار باشیم.

وی بیان کرد: همه رییس جمهورهای سابق آمریکا حسرت اینکه به نظام اسلامی بخواهند خدشه وارد کنند به گور بردند و رییس جمهور فعلی و آینده آمریکا نیز هیچ غلطی نخواهند توانست انجام دهند.

امام جمعه طبس گفت: نظام اسلامی با قدرت، عظمت و بصیرت مردم و با رهبری ولایت فقیه به دست صاحب اصلیش آقا امام زمان(عج) سپرده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =