فتنه ۸۸ خسارات زیادی از جمله افزایش تحریم ها را موجب شد

امام جمعه طبس گفت: فتنه ۸۸ به کشور خسارات زیادی وارد کرد و هنوز هم این خسارات ادامه دارد چرا که موجب شد دشمن تحریم های خود را توسعه دهد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز،حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم روز شنبه در دیدار مسئولین ادارت، نهادها و جمعی از مردم به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: فتنه ۸۸ به کشور خسارات زیادی وارد کرد و هنوز هم این خسارات ادامه دارد چرا که موجب شد دشمن تحریم های خود را توسعه دهد.

وی افزود: خسران و ضرر فتنه از کشتار یک جامعه ضرر بیشتری دارد.

امام جمعه طبس بیان کرد: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری بر آن بیش از دیگر زمان ها در دیدار اخیرشان تاکید داشتند جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: مخاطب اول در اقتصاد مقاومتی مدیران هستند و مدیران در هر سطحی برای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی بخشی از بودجه های کشور را در اختیار دارند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: مدیران در مصرف و توزیع بودجه ها باید خیلی توجه کنند و اولویت ها را در نظر بگیرند و امروز اولویت مربوط به بخش های مرتبط با تولید است.

وی گفت: در سفر تهران به وزارت های مختلف رفتیم تا با توجه به خشکسالی ها توجه بیشتری به منطقه شود و راهکارها و طرح هایی برای اجرایی شدن در شهرستان پیشنهاد شد.

امام جمعه طبس اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار روز چهارشنبه فرمودند مدیران کشور نباید از محصولات و صنایع خارجی استفاده کنند.

وی افزود: چند سال قبل که رهبر انقلاب این مورد را فرمودند، من در اینجا تذکر دادم اما برخی مدیران ناراحت شدند و گلایه کردند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم یادآور شد: یکی از مصادیق فرمایش مقام معظم رهبری این است که از ماشین های تولید داخل باید استفاده شود و از مصرف کالای خارجی باید پرهیز کنند.

وی گفت: دولت و نمایندگان مجلس توجه بیشتری به معیشت مردم بکنند و بحث گرانی را به جد باید برخورد کنند.

امام جمعه طبس با بیان این که زمزمه گران شدن حامل های انرژی در این شرایط بسیار خطرناک است افزود: اگر حامل های انرژی گران شود میدانیم روی همه چیز اثر می گذارد و زندگی مردم را مخصوصا کسانی که کار ندارند را تحت فشار قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: به نمایندگان مجلس عرض میکنم در عین حالی که ظاهرا ۷ میلیون حقوق دریافت می کنند و امکانات دیگر نیز در اختیار آنها است باز زمزمه میکنند حقوق نمایندگان کم است و باید مراقب زندگی کسانی که در ماه ۵۰۰ هزار تومان هم درآمد ندارند هم باشند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: برنامه های نهم دی‌ماه ان شاءالله ثمرات عملی داشته باشد و باعث بصیرت بیشتر جامعه و حضور مردم در صحنه و خنثی کردن همه توطئه ها تا ظهور امام زمان(عج) باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 9 =