مردم مطالبات به حقشان را از راه‌های قانونی پیگیری کنند/ دولت به وضعیت معیشت و بیکاری توجه جدی کند

امام جمعه طبس گفت: مردم توجه و بصیرت داشته باشند، مطالبات به حقشان را به گونه ای از مسئولان درخواست کنند که موجب سوء استفاده دشمنان واقع نشود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم چهارشنبه در گفتگو با طبس نیوز بیان کرد: شرایط فعلی کشور آن هم در سالگرد ۹ دیماه و حماسه مردم در سال ۸۸ آفریدند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند نشان دهنده آن است که دشمنان چه در داخل و در خارج هیچ گاه دست از دشمنی خود برنداشته اند و بر نخواهند داشت و همیشه در پی آن هستند که نیش خود را فرو کنند.

وی افزود: چهل سال از انقلاب گذشته و دشمنان هر چه در توان داشتند برای متوقف و یا ضعیف کردن انقلاب اسلامی به کار گرفتند به ویژه روسای جمهور آمریکا و همدستان آنها ولی به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

امام جمعه طبس گفت: روز به روز بر عظمت انقلاب و پیشرفت در عرصه های مختلف اضافه شده و به دنیا هم صادر شده است.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از صدور و نفوذ انقلاب، دشمنان گروه های تکفیری، داعش، طالبان و… را به وجود آورده و تربیت و تسلیح کردند و در میان کشورهای اسلامی آنها را جای دادند و دست به آدم کشی و جنایت زدند ولی به هیچ جایی نرسیدند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در هفته گذشته فرمودند باید مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال باشند و تحقق اقتصاد مقاومتی را جدی تر بگیرند.

وی ادامه داد: در این ایام افرادی برای مطالبات خود از جمله موضوع معیشت، گرانی، اشتغال به خیابان ها آمدند و دشمنان در داخل و خارج هم از این موقعیت سوءاستفاده کردند اگر چه کسانی که اول آمدند قصد آشوب نداشتند اما افراد نفوذی ورود پیدا کردند و به آشوب، تخریب اموال مردم و شعار های ضداسلامی و ضدارزش‌های انقلاب کشاندند.

امام جمعه طبس بیان کرد: مردم توجه و بصیرت داشته باشند، مطالبات به حقشان را به گونه ای از مسئولان درخواست کنند که موجب سوء استفاده دشمنان واقع نشود.

وی ادامه داد: از راه های قانونی و معقول، غیر از کف خیابان مطالباتشان را پیگیری کنند و حتما مسئولان پاسخ خواهند داد و توجه خواهند کرد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: در همین روزها در بسیاری از شهرها و مراکز استان‌ها مردم وقتی دیدند فتنه‌ی فتنه گران دارد شروع می شود به صحنه آمدند و در این مرحله هم جواب آنها را دادند و مشت محکمی به دهان آن‌ها زدند.

وی بیان کرد: بعضی از مسئولانی که قبلا مدیریت کشور در دست آنها بوده و بعضی که الان هم مدیریت ها و اختیاراتی دارند نیز بعضا حرف هایی می‌زنند و حرکاتی می کنند که دشمن سوء استفاده می کند.

امام جمعه طبس یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره کردند کسانی که ۱۰ سال یا ۸ سال مدیریت و همه امکانات کشور در اختیارشان بوده است حالا اپوزیسیون نظام اسلامی شدند و در مقابل شخصیت ها و نهادهای جمهوری می ایستند و تخریب می کنند.

وی ادامه داد: این افراد در مقابل تشکیلات قضایی اظهارات ناجوانمردانه ای را دارند که البته مردم متوجه شدند مصداق این حرکات چه کسی است یکی از مصادیق آن متاسفانه آقای احمدی نژاد هستند و مردم باید هشیاری و بصیرتشان را بیشتر کنند چرا که مقام معظم رهبری فرمودند فتنه های پیچیده تر از سال ۸۸ در پیش هست و باید مراقب بود که انسان در گرداب این فتنه ها قرار نگیرد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم تاکید کرد: این حرکات برای نظام اسلامی زحمت درست می‌کند اما دشمن به جایی نمی رسد.

وی افزود: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در این ایام دشمن میخواهد عظمت و پیشرفت انقلاب را مخدوش کند و ذهن ها را به سمت دیگر منحرف کند و نگذارد مردم و دنیا از پیشرفت انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته با همه موانعی که وجود داشته مطلع شوند.

2 دیدگاه دربارهٔ «مردم مطالبات به حقشان را از راه‌های قانونی پیگیری کنند/ دولت به وضعیت معیشت و بیکاری توجه جدی کند;

  1. شما هم به خواست حداکثری مردم در الحاق به استان برخودار و ثروتمند یزد توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 10 =