نقاط قوت و ضعف دولت‌های نهم و دهم از نگاه رهبر انقلاب

پایگاه اطلاع‌رسانی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با بررسی بیانات هشت سال اخیر رهبر انقلاب درباره دولت‌های نهم و دهم، نقاط ضعف و قوت این دولت‌ها را استخراج و در صفحه ویژ‌ه‌ی انتخابات منتشر کرده است.

طبس نیوز: پایگاه اطلاع‌رسانی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با بررسی بیانات هشت سال اخیر رهبر انقلاب درباره دولت‌های نهم و دهم، نقاط ضعف و قوت این دولت‌ها را استخراج و در صفحه ویژ‌ه‌ی انتخابات منتشر کرده است.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تشریح شاخص‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم در سخنرانی روز اول فروردین امسال در حرم مطهر رضوی، «آنچه که برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم» را اینگونه توصیف کردند: «امتیازاتی که امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی که وجود دارد. این را همه توجه کنند؛ رئیس‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات کسبی و ممکن‌‌الحصول رئیس‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعفهای او را نداشته باشد.»۹۲/۰۱/۰۱
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با بررسی بیانات هشت سال اخیر رهبر انقلاب درباره دولت‌های نهم و دهم، نقاط ضعف و قوت این دولت‌ها را استخراج و در صفحه ویژ‌ه‌ی انتخابات منتشر کرده است. علاقمندان می‌توانند گزیده‌ی این بیانات را در قالب جدول و متن از لینک‌های زیر دریافت کنند:
جدول | نقاط قوت دولت | نقاط ضعف دولت

دریافت جدول با اندازه بزرگتر > PDF

پیش از این، مجموعه توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در کتابچه‌ای با عنوان «کتابچه‌ی انتخاباتی KHAMENEI.IR» در دسترس کاربران قرار گرفته بود. این کتابچه را با حجم ۶ مگابایت از اینجا دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =