امام جمعه طبس حمایت خود از «حسن روحانی» را تکذیب کرد

امام جمعه طبس ضمن انداختن رأی خود به صندوق گفت: منظور من، توصیه به مردم برای رأی دادن به کاندیدای مورد نظر روحانیت اصیل بوده است، نه شخص «حسن روحانی».

طبس نیوز: امام جمعه طبس ضمن انداختن رأی خود به صندوق گفت: منظور من، توصیه به مردم برای رأی دادن به کاندیدای مورد نظر روحانیت اصیل بوده است، نه شخص «حسن روحانی».

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم که دقایقی پیش برای انداختن رأی خود به صندوق در محل شعبه اخذ رأی هیئت چهارده معصوم(ع) شهر طبس حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به برخی شایعات مطرح شده درباره حمایت امام جمعه طبس از «حسن روحانی» پاسخ گفت و اظهار کرد: آنچه من شب گذشته در بین نمازهای مغرب و عشاء برای نمازگزاران امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس بیان کردم، تنها ترغیب و تحریص مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی و در نظر گرفتن معیارهای اصلی برای انتخاب فرد اصلح چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراهای اسلامی بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این برای یادآوری به مردم گفتم که در طول ۳۴ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، در هر دوره‌ای که مردم به «کاندیدا و نامزد روحانیت»، «نه روحانی»، رأی دادند دچار مشکل نشدند، اما هر جا که به کاندیدای موردنظر روحانیت اصیل رأی ندادند دچار مشکل شدند، از دوره اول بنی‌صدر تا همین دوره نهم و دهم.

امام جمعه طبس تصریح کرد: ممکن است برخی از حاضران در آن سخنرانی از صحبت‌های من برداشت‌های اشتباه کرده باشند که منظور من کاندیدای مورد نظر روحانیت اصیل بوده، نه شخص روحانی.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس شب گذشته و در جمع نمازگزاران امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس طی سخنانی در بین نمازهای مغرب و عشاء به مردم توصیه کرده بود که به کاندیدای مورد تأیید و نظر روحانیت اصیل رأی دهند، اما برخی از حاضران این‌گونه برداشت کرده بودند که امام جمعه طبس از شخص کاندیدای روحانی و به‌طور مشخص آقای حسن روحانی حمایت کرده است، که امروز امام جمعه طبس آن را تکذیب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − شش =