پیروی مردم از روحانیت اصیل، انقلاب را به پیروزی رساند

امام جمعه موقت طبس گفت: انقلاب با حوزه ها آغاز شد و مردم در پیروی از روحانیت اصیل بود که انقلاب را تحقق بخشیدند و به چند دهه ظلم و ستم رژیم ستمشاهی و استعمار استعمارگران خاتمه دادند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به سالروز ۷ بهمن تحصن روحانیون در دانشگاه تهران در اعتراض به جلوگیری دولت بختیار از ورود امام خمینی (ره) به ایران گفت: انقلاب با حوزه ها آغاز شد و مردم در پیروی از روحانیت اصیل بود که انقلاب را تحقق بخشیدند و به چند دهه ظلم و ستم رژیم ستمشاهی و استعمار استعمارگران خاتمه دادند.

وی افزود: اوضاع در آن زمان به گونه پیش می‌رفت که با سیاست های انگلیس بهاییت جای تشیع در ایران بنشیند و وقتی دانشکده الهیات را اساتید بهایی اداره کند.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: این انقلاب بود که توانست بهاییت را از این کشور ریشه کن کند و برای مدت طولانی هم چنان بهاییت خفه شد که هیچ صدایی از بهاییت در کشور شنیده نشد.

وی بیان کرد: گذشت و گذشت و کم کم زباله های فراری از کشور توانستند به کشور بازگردند و در گوشه و کنار برای خود تشکیلاتی ایجاد کنند و صدایی داشته باشند.

حجت الاسلام مؤدب افزود: در حوادث سال ۷۸ حضور بهاییان جدی و در فتنه ۸۸ حضورشان جدی تر بود.

وی تاکید کرد: این که اعتراض می شود که چرا فلان آدم منصوب به فلان شخصیت است با بهاییت دیدار کرده است و بضی این را سیاسی فرض میکنند یا فکر میکنند چیزی مهمی نیست، والله این اعتراض دشمنی شخصی و غرض شخصی نیست.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: این گروه خبیث که می رفت ایران شیعی و ولایی تصاحب کند و با انقلاب اسلامی سرکوب شد و پس از انقلاب اسلامی مدت ها خفه شد و بعد توانست تنفسی بکشد و خود را سازماندهی کند.

وی گفت: باید هشیار باشیم تا نکند زمینه ای پیش بیاید که بدخواهان نظام و دشمنان اسلام، منافقین، وهابیت، بهاییت و کسانی که هنوز مِهر امثال شاه در دلشان بوده زمینه ای پیدا کنند.

حجت الاسلام مؤدب بیان کرد: شما با هر چهره سیاسی دیگری که مایل هستید ملاقات کنید به شرط این که شبکه های خارجی از آن تبلیغات نکنند و سوء استفاده نکنند و در ایران جریان وهابیت و امثال اینها را موجه و زیر ستم جلوه ندهند و آنها نتوانند برای خود تبلیغ سیاسی کنند.

وی با اشاره به حرمت تیغ زدن محاسن آقایان گفت: خواه نا خواه با تراشیدن محاسن به صورت دائمی و با تیغ، از عدالت خارج می شوید.

امام جمعه موقت طبس افزود: این ارزش ها را از کوچکترینش حفظ کنید تا انقلاب هم حفظ شود و احکام اسلام مسئولین دقیق رعایت کنند و تا مردم هم رعایت کنند و انقلاب آسیب نبیند.

وی با تاکید بر لزوم ساده زیستی دولتمردان گفت: اگر بر مردم ریاست کنید و اگر اشرافی زندگی کنید یعنی انقلاب پایان پذیرفته است و وقت تقسیم غنائم است.

حجت الاسلام مؤدب افزود: مسئولینی می توانند حرکت خود را شدت بخشند که جز یک کوله بار چیز دیگر نداشته باشند اگر کوله بارشان سنگین شود و تشریفات وارد زندگی مسئولین شود دیگر حرکت که هیچ بلکه زمینگیر می شوند.

وی ادامه داد: وقتی مسئولی زمین گیر شود بالاخره سربازش هم به تبع از او به جمع غنائم خواهد پرداخت.

امام جمعه موقت طبس با بیان ضرورت حفظ اتحاد گفت: این روزها بیشتر محتاج وحدت هستیم و رهبر معظم انقلاب فرمودند سیاسیون با یکدیگر نزدیک شوند و وحدت کلمه شان را حفظ کنند.

وی افزود: اگر هم مواضع سیاسیمان با هم دور است عقل اقتضا می کند و امر رهبر انقلاب است که به یکدیگر نزدیک باشیم و بتوانیم از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم تا اجانب وبدخواهان که چهل سال از می ستیزند که این انقلاب را نابود کنند که موفق نشده اند، در آینده هم موفق نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =