عربستان، در تسخیر کامل مثلث شوم امریکا – انگلیس و آیپک

عربستان، در تسخیر کامل مثلث شوم امریکا - انگلیس و آیپک

محمد کریم عابدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه امروز بدترین دوران اعراب است و وضعیت اعراب وخیم تر از دوران جنگ با رژیم صهیونیستی در سالهای ۱۹۶۷ می باشد، افزود: برخی از شیوخ عرب از جمله حاکمان عربستان ناجوانمردانه به جان اعراب افتادند؛ عربستان هم در یمن بد عمل کرد و هم در بحرین با کشتار مردم حیثیت اعراب را زیر سوال برد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به همراه برخی کشورهای همپیمان خود از جمله عربستان  تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با کمک به نیروهای مسلح سوریه دولت “بشار اسد” رئیس‌جمهوری سوریه را تضعیف کند و بارها خواستار استعفای اسد از ریاست‌جمهوری این کشور شده است، تصریح کرد: این دخالت مستقیم عربستان در قضیه سوریه اقدام بسیار زشتی بود که باعث از بین بردن حیثیت اعراب شد.  

وی ادامه داد: هیچ شبهه ای وجود ندارد که هیئت حاکمه‌هایی که در چنگال آیپک بوده و مدافع رژیم اشغال گر قدس می باشند اهداف امریکا را در منطقه دنبال می کنند؛ امریکا، انگلیس و آیپک با استفاده از برخی دولتهای دست نشانده خود سعی می کنند ضمن حفظ منافع اقتصادی و سیاسی خود در منطقه اجازه ندهند موج بیداری اسلامی منطقه را فرا گیرد.

نایب رییس کمیسیون دفاعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش امریکا برای ژاندارم کردن عربستان در منطقه  گفت: القاعده که مورد حمایت مستقیم عربستان است، در قضیه ۱۱ سپتامبر که سناریوی بوش به نمایش درآمد تا باحمله به عراق و افغانستان ثروت های ملت منطقه را به چپاول برند، نقش اساسی داشت بدین جهت عربستان یعنی القاعده، القاعده یعنی طالبان و طالبان یعنی سرزمین حجاز.

عابدی یادآور شد: القاعده و طالبان و عربستان همگی یک قواره بوده و گوش به فرمان سیستم های اطلاعاتی امریکا هستند و امریکا با حمایت خود از آل سعود و تروریست های تحت فرمان آن در امور داخلی کشورهای منطقه دخالت می کند.

 نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز عربستان به دستور آمریکا به بحرین حمله کرده و به دستور امریکا برای ایجاد ناآرامی در سوریه به مخالفان سلاح می دهد، اتحادیه عرب که کاملا در اختیار عربستان است نیز به دلیل همین اهداف شوم غربیها روسیاه  شده است و کارایی خود را از دست داده است.

نایب رییس کمیسیون حقوق بشر مجلس هشتم با اشاره به اعتراض های مردمی در عربستان سعودی به نظام حاکمه و تشدید سرکوب‌های رژیم سعودی درالقطیف گفت: در حالیکه غرب در قبال کشوری مثل سوریه  برطبل نقض حقوق بشرمی کوبد دربرابرتشدید موج بازداشت‌ها در میان شهروندان سعودی سکوت می کند و این یعنی حقوق بشر دروغین غرب.

عابدی تصریح کرد: تنها راهی که ملت های عرب از جمله مردم عربستان را از زیر بار دیکتاتورهای عرب و دست نشانده های غرب نجات خواهد داد گسترش بیداری اسلامی است؛ همان طور که ملت ایران دست امریکا را از دخالت های بیجای غرب در امور داخلی کشورمان قطع کرد اعراب نیز با ادامه اعتراض های خود تا رسیدن به پیروزی قطعی می توانند دست حمایت امریکا و غرب  را از حکام دیکتاتور دست نشانده غربیها کوتاه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =