افراط‌ گرایی همواره به حرکت تکاملی ملت ایران ضربه زده است

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: افراط‌ گرایی همواره به حرکت تکاملی و توسعه‌ای ملت ایران ضربه زده است که با مشی اعتدالی که دولت جدید پیش گرفته است، قطعاً حرکات افراطی کمرنگ خواهد شد.

طبس نیوز: نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: افراط‌ گرایی همواره به حرکت تکاملی و توسعه‌ای ملت ایران ضربه زده است که با مشی اعتدالی که دولت جدید پیش گرفته است، قطعاً حرکات افراطی کمرنگ خواهد شد.

به گزارش طبس نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ محمدعلی عبداله‌زاده  اظهار داشت:  کشور هزینه زیادی را متحمل می‌شود تا فردی علم و تجربه‌ای کسب کند، اما ممکن است به‌راحتی به دلیل برخی تفکراتش کنار گذاشته شود که این با مشی اعتدالی درتضاد است و باید در سایه‌سار ولایت و با اعتدال‌گرایی، از همه نیروهای دلسوز و کارا استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان درمجلس شورای اسلامی افزود: باتوجه به ارتباطی که بین حجت‌الاسلام حسن روحانی با مقام معظم رهبری و بیت وجود دارد، مطمئن هستم که بسیاری ازوزاری پیشنهادی، به‌ویژه وزرای اساسی با رهبری هماهنگ شده است.

وی افزود: در حال حاضر فضای تعاملی مثبتی بین مجلس و دولت وجود دارد و تمام وزرای پیشنهادی دولت از حداقل ۱۲۵ تا ۱۳۰ رأی نمایندگان مجلس برخوردارند و پیش‌بینی می‌شود که اکثر قریب به اتفاق وزرای پیشنهادی، موفق به کسب رأی اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شوند.

عبداله‌زاده خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند سن کابینه بالاست، اما واقعیت این است کهوزرای پیشنهادی دولت دارای صلاحیت‌های تجربی هستند و امروز کشور به مدیران باتجربه و متخصص نیاز دارد؛ ضمن اینکه شرط موفقیت دولت، هماهنگی در اجزای دولت است، که با ترکیب فعلی هیئت دولت، این هماهنگی وجود دارد.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام حسن روحانی با شعار تدبیر و امید به صحنه آمد و امیدواریم که هم کارها را با تدبیر دنبال کند وهم اینکه امید را در مردم افزایش دهد که ایجاد امید در مردم نیز مستلزم تصمیم درست و عقلایی است.

نماینده مردم طبس و سه شهرستان دیگر درمجلس درباره ارتباط ایران و آمریکا نیز تصریح کرد: اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی به‌وسیله حضرت امام خمینی(ره) ترسیم شده وتوسط مقام معظم رهبری نیز ادامه یافته است، اما می‌توان درتعاملات بین‌المللی دریچه‌های نوینی گشود.

وی اضافه کرد: باید همین روشی که آغاز شده، عملیاتی شود و ادامه یابد؛ ایران نیز در تعامل با دنیا با هیچ کشور جز رژیم اشغال‌گر قدس، مشکلی ندارد و قطعاً اگر هر کشوری برپایه احترام متقابل و تکریم با ایران برخورد کند، ما نیز با آن کشور کنار می‌آییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =