استقامت، شاه‌بیت مبارزه با دشمنان است

امام جمعه موقت طبس گفت: استقامت شاه بیت مبارزه با دشمنان و پیروزی بر زیاده خواهان و مستکبران است.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مودب در خطبه های نماز جمعه طبس به چهارم خرداد روز دزفول اشاره کرد و گفت: دزفول یعنی مقاومت، استقامت و ایمان، امام جمعه ای که ایستاد و مردمی که به تبع از او و پیروی از امام راحل و احکام مقدس اسلام ایستادگی کردند.

وی افزود: هر چه موشک بر سرشان بارید خم به ابرو نیاوردند و شهر نزدیک به دشمن را تخلیه نکردند و مامن رزمندگان اسلام بودند و نماز جمعه در اوج موشک باران با شور اقامه میشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یک دشمنی به هیچ دوستی تبدیل نخواهد شد و نباید بشود و آن دشمنی ما با استکبار جهانی و دشمنان خداست چرا که دشمنی با آنها جز برای رضای خدا، اطاعت از امر او و اقامه دین خدا چیز دیگری نیست.

حجت الاسلام مودب تاکید کرد: هیچ کس فکر نکند دشمان خدا دست از دشمنی با خدا و دین برخواهند داشت، ما نیز اعلام می کنیم که برای همیشه در مقابل دشمنان خدا تا جان داریم خواهیم ایستاد و امروز استکبار جهانی آمریکا در راس دشمنان خداست و ادعای رهبری جهان را دارد.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونستی گفت: مرگ اسرائیل در آینده نه چندان دور قطعی است اسرائیل همانگونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند باید از صحنه روزگار محو شود یقین بدانید که با بیداری مسلمانان در سراسر جهان نابودی این غده سرطانی قطعی است.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به ماه رمضان بر اقامه نماز، صله رحم، توجه به احوال همسایگان، پاک کردن اموال، زکات، پاک کردن دل از کینه و کنار گذاشتن دشمنی تاکید کرد.

حجت الاسلام مودب به مناسبت های وفات حضرت خدیجه، سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی و روز قانون ولادت امام حسن (ع) اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =