پیشنهاد ۳ گزینه غیربومی برای تصدی استانداری خراسان جنوبی

نماینده مردم شهرهای طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در هفته آینده ۳ گزینه غیربومی را برای تصدی استانداری خراسان جنوبی به وزارت کشور پیشنهاد می‌کنند.

طبس نیوز: نماینده مردم شهرهای طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در هفته آینده ۳ گزینه غیر بومی را برای تصدی استانداری خراسان جنوبی به وزارت کشور پیشنهاد می کنند.

به گزارش طبس نیوز محمد علی عبدالله زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، اظهارکرد: این مجمع در آخرین جلسه خود به جمع بندی رسید تا به لحاظ مسائل جاری وحساسیت های خاصی که وجود دارد ۳ گزینه غیر بومی را برای  سکانداری استانداری خراسان جنوبی پیشنهاد نماید.

وی اسامی  این افراد را به زمان دیگری موکول کرد وگفت: افراد پیشنهاد شده سوابق اجرایی ومدیریتی ارزشمندی داشته و در پست های مختلف کشور امتحان خودرا به خوبی پس داده اند.

نماینده مردم شهرهای طبس ،فردوس، بشرویه وسرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از گزینه های مطرح از بین افراد معرفی شده دارای سابقه کاری در حوزه های مختلف اجرایی وعمرانی کشور بوده واین قابلیت را برای استاندار شدن دارد.

عبدالله زاده اظهارکرد: مجمع نمایندگان استان بدون هیچ جهت گیری وتنها با محوریت فعالیت های اجرایی وعمرانی وبدون حاشیه این افراد را برای تصدی استانداری خراسان جنوبی پیشنهاد می دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا گزینه بومی موفق با کارکردهای مدنظر وجود نداشته است گفت:در استان وکشور افراد بومی با کارنامه های موفق اجرایی و کارآزموده وجود دارد، اما با توجه به حساسیت های موجود در استان ناگزیر به انتخاب و پیشنهاد افراد غیر بومی شده ایم.

وی با بیان اینکه سکاندار جدید خراسان جنوبی  باید بدون تبعیض  تمام استان را مدنظر داشته باشد ابراز امیدواری کرد : سکاندار جدید استان بتواند به خواسته های شهرستانهای توجه ویژه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 2 =